Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Virker som henrik skal slutte

ove

over 18 år siden

ove

les blogg på VG

Hvor da

over 18 år siden

Hvor da

Få link!

thomasa

over 18 år siden

thomasa

http://www.vgb.no/2273/

Drawer

over 18 år siden

Drawer

Triste greier, men lå litt i korta.

Tore

over 18 år siden

Tore

For det første: vi aner ikke hva dette betyr. Golfspillere har vel nedeperioder de også og det må vi respektere.
For det andre: det Henrik trenger minst nå er masse spekulasjoner. La han få ro og finne tilbake til godfølelsen.
Henrik kommer sterkt tilbake og dette er ingen å blåse opp.

Janec

over 18 år siden

Janec

Veldig bra og ærlig skrevet av Henrik.
Jeg ønsker deg alt godt for fremtiden, måtte du finne igjen godfølesen.

Den

over 18 år siden

Den

burde de fleste her i forumet lese..

N'Sisu Guffu

over 18 år siden

N'Sisu Guffu

Jeg forstår han vel slik at han med dette faktisk legger bagen på hylla. Synd at en med et så stort golftalent synes det er morsommere å hamre og sage.

TuttaFan

over 18 år siden

TuttaFan

Nå kunne en kjær telefon fra Tutta varmet!

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Jeg trenger en snekker. Kan jeg begynne å bestille ham? Kanskje han kan gi golftips til snekkertimepris også.

Håper han finner motivasjonen tilbake, og tar steget opp i eliteklassen igjen.

Tore

over 18 år siden

Tore

Heh. Ser på golf-tv at det er ny sak om hva som er i baggen til Henrik.
http://1golftv.xstream.dk/mediamaker.php?mouseClick=playClip&clipID=410
Artig tidspunkt.

Heia H!

over 18 år siden

Heia H!

Veldig fint skrevet av vår golfhelt som kan mer enn å håndtere både køller og hammer. Forstår veldig godt det han tar opp. En helt rotløs tilværelse der man reiser land og strand rundt, nytt hotell hver uke, uten andre folk rundt seg enn kolleger og konkurrenter, der familie, venner eller andre som kjenner en som noe annet enn en golfspiller befinner seg på en annen del av kloden. Det må være et liv for helt spesielle typer, selv om de skulle lykkes og bade i luksus og ære aldri så mye. For oss som sitter foran pc'en og heier på tourcast-figurer og leaderboards er det selvsagt flott at noen vil holde på. Jeg synes det står veldig stor respekt av måten H. presenterer dette på. Flott gjort!

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Jeg tror alle som har vært på jobbreiser vet hvordan han føler det. Reise til eksotiske steder er morsomt på ferie når du kan gjøre hva du vil. Men på jobbtur (som HB er på) så blir det mye hoteller og flyplasser å se. Og ensomt er det. Og NW er nok ikke så forferdelig glamorøst.

Mener å ha lest et sted at HB har fått seg kjæreste, så da frister nok alenehotell-livet enda mindre.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her