Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfpoolen

CG

over 18 år siden

CG

Noen som kjenner til dette? Spillerett på Hauger, Nes, Asker, Drøbak, og Hakadal for 6000,- for inneværende sesong.
www.golfpoolen.no

Hva

over 18 år siden

Hva

er dette da?
Har ikke hørt om denne før. Er det bare en bløff eller hva?

Virker unekteig litt for godt til å være sant.

Noen som er medlem?

En haug med gode baner for prisen av en?

Hmmmm, det ringer en alarmkokke i bakhodet mitt.........

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Tilbudet er nok reellt, men har naturligvis noen vilkår. Det som vel er det vilkåret som gjør tilbudet mulig er følgende:

"Bestilling av teeoff skal enten være før kl. 0830 eller etter kl. 1330. Er alle taggene opptatt – så kan det ikke spilles gjennom golfpoolen.no den dagen."

Man kan altså ikke benytte seg av golfpool i prime-time i helgene. Utover det ser det jo fint ut.

Hansen

over 18 år siden

Hansen

Hva med meg som har betalt for spillerett på Hauger i år? SKal jeg da betale en gang til, til golfpoolen? De må da i så fall vente til neste år med alle de som har betalt spillerett til en eller annen.

De fleste har vel sikkert allerede betalt spilleretten sin til en privatparson i år, så golfpoolen først er interessant neste år. Hvis de hadde dette tilbudet i fjor også kanne de satset mer enn 50kr på markedsføring synes jeg...

???

over 18 år siden

???

Hva er vitsen med dette Knut? Er det nok ett krumspring for tjene penger i egen lomme på klubbenes bekostning? Hva får klubbene igjen?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her