Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Holtsmark/Hakadal

pogg1

over 18 år siden

pogg1

Enkelt (?) spørsmål: Hvilken bane er best pr 16.mai 2007?
- Skal spille en av dem til helgen, men hvilken foreslår dere? (Og eventuelt hvorfor..)

olsson

over 18 år siden

olsson

Anbefaler virkelig Holtsmark. Den har prima layout.

Nilsson

over 18 år siden

Nilsson

Ja, layout er en ting, og følelse av å spille på en komplett golfbane er en annen. Hakadal er dessverre en berg og dalbane som har grei nok kvalitet, men layout som en typisk bane som er skrudd inn i miljøet.(typ Asker, randsfjord, etc.)
morsomt å spille der da, men Holtsmark er helt klart å foretrekke!

Tagerrr

over 18 år siden

Tagerrr

Er ikke Hakadal i temmelig dårlig stand også , nå for tiden ,da?

Truls

over 18 år siden

Truls

Tyrifjord er meget bra nå.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jepp. det kan jeg skrive under på....
den er i eagle-stand...

muhahahaha....

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

I følge deres egen hjemmeside har Hakadal stengt alle greenene på backnine. Frontnine vet jeg ingenting om, synes det er litt rart vi ikke har hørt noe fra Simen Fulland ennå. Det kan virke som de har problemer der oppe, og at det forhåpentligvis blir bedre utover sesongen (vi er jo bare midt i mai ennå).

Håper på en tilbakemelding, uansett valg.

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Er dette et seriøst spørsmål?

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Hei pogg1 og alle andre fans he he:-)

Er fortsatt liv i meg NGB GT. Har vært opptatt med å spille egen bane og kursholding. Lite tid til diskusjon/krangling her da...

Front er i meget god stand. Greenene trenger litt tid enda ,men begynner å bli bra. Avtandsmarkeringene er nå lasermålt til senter av green. Nå stemmer de. Baneguide vil også snart være på plass. Vet at noen savnet det i fjor.

Backnine fikk juling av isdannelse i den grad at de måtte resås. Dette var noe inn i ¤#&%"/&"¤/ irriterende siden greenene der i fjor var meget bra sesongen igjennom.

Disse åpner igjen som normalt i starten av Juni håper vi.

Så rent bortsett fra forsinket start på backnine har vi det meget bra oppi dalen.

Til Pogg1 vil du spille 18 hull 16 mai, dra til Holtsmark. Det er en flott bane. Prøv oss (Hakadal) når alle 18 er oppe og går igjen i Juni.

Eventuelt spill frontnine 2 ganger på dagtid på hverdager. Kveld og helg spilles backnine med provosoriske greener enn så lenge.

Mats Ø.

over 18 år siden

Mats Ø.

Jeg blir litt deprimert av back nine på Hakadal så jeg holder på front nine.

Greenene på front nine er litt bumpy ennå, men generelt baneforhold er i god stand. Mye som har vært litt off i år. Men hey.. alle nye baner har barnesykdommer. ;)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her