Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Noen som har spilt Nøtterøy i det siste?

McGuinness

over 18 år siden

McGuinness

Hvordan er forholdene? Lurer på å dra ned en langweekend nå og spille noen runder.

2my

over 18 år siden

2my

Nøtterøy er min hjemmebane og jeg har spilt der mye i det siste, men jeg skal forsøke å være objektiv.
Generelt sett er det nå som tidligere stort sett veldig bra på Nøtterøy. Fairways er svært bra. Eneste å utsette er at det fortsatt er noen få luftehull fra i fjor høst, men du skal være uheldig om dette skal spille inn.
Utslagssteder er også meget bra, noen litt "slitt", men ikke mer enn det som vanlig...selv midt på sommeren.
Greener er vel de som dessverre ikke er av 100% Nøtterøy kvalitet foreløpig. De er raske, men fortsatt ikke så tette og jevne som på sitt aller beste. Fortsatt litt sand etter dressing. Dette var dog før regnet som kom i går og med sol og tørke i dag, gror det godt. De blir bedre og bedre for hver dag som går.
Jeg har ikke noen problemer med å anbefale deg å ta turen til Nøtterøy nå.

McGuinness

over 18 år siden

McGuinness

Takk for tilbakemelding. Er medlem på Nøtterøy jeg og, men bor i Oslo. Har spilt 10 runder der i år og må innrømme at jeg har vært litt skuffet. Men det er noen uker siden nå.

Håper på bedre forhold i helgen!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her