Kevin
Og hva mener du med det? At det er feil å ta opp at prisene øker med 25 prosent? Da er den som starter tråden det er noe feil med?? Jeg biter meg selv i armen(og ler) mens jeg ser du slår "OB"....way out.
Ja 50 kr høres kanskje ikke så mye ut,men når man øker prisen med det så er det faktisk prosentvis ganske mye. Det er ikke noe galt med å heve prisene,utifra konsumprusindeks o.l,eller fordi man har hatt ekstraordinært store utgifter og ber medlemmene være med å dekke inne dette. Og hvor ellers har noen priser økt med så mye?
For et medlem som spillte 50 runder i fjor,betalte man 1500,- + 10 000,- i greenfee.
I år vil man altså måtte ut med 1500,- ekstra hvis 30 av rundene spilles i weekend. Så 1500,- + 11500,- =13 000.
Altså nesten dobbelt så mye som å leie spillerett på mange toppbaner,f.eks Miklagard.
250,- for medlemmer og 500,- for greenfeespillere er kanskje riktig nivå for Holtsmark,som jeg har sagt før. Banen er normalt(ikke nå) super,og da er det kanskje rett nivå. Men som jeg og noen andre her har vært inne på,var det veldig mye fokus på dette konseptet i starten. Og veldig mange spådde at prisene kom til å stige ganske mye,spesielt årsavgiften. Nå har man gjort en vri og heller høynet prisen å spille. Og dette er kanskje bare begynnelsen..det gjenstår å se