Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Glad jeg er Haugermedlem

Flyer

over 18 år siden

Flyer

Mye kan sies om de ulike golfklubber, og mye kan sies om Hauger. Skal innrømme at jeg også har sagt mye om Hauger, ikke bare positivt.
I år er jeg svært allikevel svært glad for å være medlem i Hauger. Banen åpnet den 14.04, noe som er rekord. Greenene var selvfølglig ikke helt supre de første 14 dagene, men vi får jo spille på banen vår. I disse dager snakker vi igjen om "de gode gamle haugergreenene", men en veldig bra kvalitet.
At banen åpner tidlig på sesongen og stenger sent, er forhold jeg verdsetter som medlem, og jeg ser jo at det er flere baner i området som fremdeles holder stengt.
Hauger - Fin klubb å være medlem av det.

Fetter

over 18 år siden

Fetter

Enig at Hauger er bra i år. Pipelufte hullene er nesten grodd igjen så det begynner å bli farlig bra hastighet på de. Det jeg skulle ønske de ville legge mer vekt på er å lage banen vakker.
Tenk på de elendige bunkerne som finnes rundt på banen. Hvor en del av dem er så flate at man kan bruke putteren ut av de. For ikke å snakke om alt det buskaset som, er rundt på banen.

Nye hull 8 kunne jo vært mye bedre, og som en annen her har sagt, tenk deg å stå oppe på fairway og se ned på et greenområde med en stor fin green og flotte bunkere rundt. Ja jeg er enig at det er veien å gå hvis man skal beholde aksje-eierne sine. Man må lage en flott bane som folk ønsker å komme tilbake til hele tiden.

Dessuten burde det vel bli en forandring på områdene mellom flere av hullene. Mellom 13 og 14 f eks. Hva med en flott trerekke nedover og gresset klippet i rough høyde. Alt som i dag går over mot neste fairway ville stoppe i trærne og man kunne da spille videre fordi man fant igjen ballen sin med en gang. masse tid spart og mye irritasjon spart...sånn kan man gjøre mange steder på banen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her