Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

ny bag?

harikke peiling

over 18 år siden

harikke peiling

Noen tips til en god standbag? helst en butikk her i landet.

Ja

over 18 år siden

Ja

Ping Hoofer er den letteste, og dermed den beste.

!"#

over 18 år siden

!"#

Har prøvd å legge inn svar her, men har litt problem...

Sun Mounntain t130 er min neste bag! Store rom, lommer til det meste....! MINminmin!!!

Er en trallebag, som KAN bæres...

rro

over 18 år siden

rro

Ogio Grom er min anbefaling. Veldig bra standbag som også kan brukes på tralle. Vet ikke hvor du kan få kjøpt den i Norge. Selv har jeg kjøpt den i Sverige.

Synd at Ogio ("bag-kongen") er dårlig representert i norske proshopper. Der finner du stort sett de "riktige" merkene som Callaway, Cobra, Nike, Ping, Taylor Made osv. Dette er ofte bagger som er produsert av Ogio eller Izzo.

Nettsalg i Sverige der Ogio er tilgjengelig:
- www.dormy.se
- www.golf3000.se

Anbefaler ikke å kjøpe den fra USA, da det vil bli relativt dyrt pga. fraktkostnader.

kornel

over 18 år siden

kornel

Sun Mountain T 130 er 2006 model og er bilbag(riding cart). Tilsvarende trallebag fra Sun Mountain er SCB-deluxe.
Importøren selger T 130 som trallebag, men dette er feil.
2007 modellen heter foresten C 130.

fornøyd

over 18 år siden

fornøyd

Den nye Nike Pro Combo Tour er absolutt et bra kjøp. 14-delt topp med plass til hver kølle (inndeling går helt ned til bunnen av bagen), samt "kjølelomme", og veldig god å bære. Den kan også brukes som trallebag. Kjøpte denne tidligere i vår (pris ca 1700,-), og har ikke angret et sekund.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Jeg kjøpte trallebag på biltema. Bagen er helt sheriff. Vet ikke hvordan bærebagen er, men hvis den er like bra som trallebaggen så er det bare å løpe og kjøpe. Så kan du bruke tusenlappen du sparer på en ny kølle.

OlaD

over 18 år siden

OlaD

Kjøpte en Ogio Ozone i fjor som jeg er meget fornøyd med. Bra kompromiss mellom vekt og plass. TWT Sport er importør og jeg kjøpte bagen på Grini GK etter å ha fått bestilt den i ønsket farge fra TWT. De var svært hjelpsomme.

Kølla

over 18 år siden

Kølla

Bag på Biltema? Lukter kvalitet lang vei... Når det gjelder bærebag så vil jeg heller investert noen kroner i en skikkelig bag...stor forskjell på billige og dyre bager...merker det når du skal gå med bagen på ryggen i 4-5 timer.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

jeg har en cleveland stand-bag som jeg skal selge, brukt 1 sesong, den er din for 400 spenn. selger den da jeg byttet til en bag som passet bedre til trallen min. send meg en e-post hvis du er interessert.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her