Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Taylor Made R5, bra kjøp?

morten

over 18 år siden

morten

er denne bra? hvilket HCp passer den til?

Børje Pedersen

over 18 år siden

Børje Pedersen

Hei Morten
Har tittet litt på tidligere tråder du har startet vedr. råd om utstyr, og det virker på meg som om du er ganske usikker på hva du skal satse på.
Når du spør på denne måten her inne, får du gjerne mange positive svar på angjeldende utstyr, fra de som selv har det. Er så dette objektiv informasjon for deg? Tviler på det, da det er så mange forhold hos deg som vil måtte påvirke ditt valg.
Om det er som du tidligere har skrevet, også avhengig av pris, blir det enda mere usikkert om det er noe hjelp for deg.
Mitt råd til deg er å ta en protime med tema utstyrsvalg, og be proen om å anbefale noe som er på markedet brukt. Så lenge du betaler protimen, bør dette være helt greit for en seriøs pro. Når du har fått noen tips, er det ikke noe problem å skaffe spesifikt det du er ute etter på bruktmarkedet. Får du problemer med det du er ute etter, skal du få helt gratis hjelp av meg.
Lykke til

ernst

over 18 år siden

ernst

Hei Morten. Jeg kjøpte en r5 for 2 år siden. Da hadde jeg ca.20 i hcp. Hadde aldri spilt med driver tidligere. Synes den var enkel å slå med, og har gått ned til ca 10 nå. Tror den er en ganske safe driver å kjøpe. Jeg har inge planer om å bytte.. Men du bør jo teste den!! Ser du kan få den for 1495 ny nå. Jeg har en type N 10,5 grader.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Børje: Det der er det absolutt beste tipset Morten kunne få :) bra svart

HIO

over 18 år siden

HIO

Kjøpte R5 i vinter, er storfornøyd med den så langt...Vil anbefale Neutral, ikke draw. Har 10,5 grader med adilia skaft, meget godt fornøyd

Fred

over 18 år siden

Fred

Jeg spiller på 6,6. kølle går rett hvertfall. absolutt et fint kjøp.

Draw

over 18 år siden

Draw

Kjempekjøp for kr.1495,-!!!!!!!!
Løp og kjøp!!

eagle04

over 18 år siden

eagle04

Har allerede kjøpt. Går som et skudd.

morten

over 18 år siden

morten

da var den kjøpt! imorgen er det ut på banen å prøve :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her