Børje Pedersen
Til Hvem:
Om du synest at en dialog om slitte grep er tullete, ja da sier ikke jeg deg imot, men mange synest faktisk det er viktig.Jeg kjenner prisene både på egen shop, og på andre nettsteder. Har heller ikke noe problem med å vedkjenne meg innleggene over med mitt navn, med og uten priser.
2 avsnitt: Jeg har faktisk brukt flere år på å få tilfredse kunder, og de siste årene har jeg ikke fått noen returer, til tross for at jeg har en ubetinget fornøydgaranti. Hobbygolferen greier tydeligvis å levere hva kundene forventer.
Å overbevise deg om priser eller tilleggskostnader ser jeg på som håpløst, og vil ikke prøve på det. Kan bare vise til eksempler ovenfor som du ikke skjønte, men som jeg tor de som evner forstår. for deg vil jeg uansett bare bli en hobbygolfer, og det er komfertabelt nok for meg.
3 Avsnitt: Har ikke lakt ut noe som helst reklamespotter, men er jo taknemlig for at du gir meg muligheten til å gi konkrete svar, noe som nok kan godskrives reklame. Tror du har rett når du sier to ganger slettet.
4 Avsnitt er ikke verdt å kommentere, da det ikke er noe substans å komentere.
Du får ha en god dag, Hvem du nå måtte være.