Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kom og prøv nyhetene

Tom Hestø

over 18 år siden

Tom Hestø

Norges største utendørs demo dag på Haga onsdag 9. mai fra kl. 14.00-20.00. Alle de store kommer.
Velkommen.

Jeg gleder meg

over 18 år siden

Jeg gleder meg

endelig mulig å teste de store samtidig på samme sted.
Men er ikke drivingrangen på Haga veldig kort ????

Hi hi

over 18 år siden

Hi hi

Den var morsom ja.
For kort.
Noe må man klage på.

HrG

over 18 år siden

HrG

Tja... skal du Drive 250 meter med rangeballer er den nok i korteste laget ja

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Jeg er enig i at den er noe kort. Jeg pleier å slå 420 meter carry så derfor burde den skogen bak gjerdet vært enda høyere.

Kult at alle samles om en stor demodag!

kåre

over 18 år siden

kåre

Finnes det noen oversikt over når det er demodager på de forskjellige banene? Mener å huske at det fantes en slik i fjor..

Kevin

over 18 år siden

Kevin

http://www.golfposten.no/index.jsp?c=56919&exp=56919

Trippel

over 18 år siden

Trippel

Det med lengden på rangen er faktisk et lite poeng selv om ikke alle skjønner det. Jeg vet om mange som ikke har noe problemer med å slå ballen over nettet i enden, og det er etter oppslag på rangen ikke lov! Blir litt vanskelig å teste drivere ordentlig da!

Men, for all del: Stor demodag er glimrende!

Jeg gleder meg

over 18 år siden

Jeg gleder meg

Har ikke vært på rangen på Haga siden høsten 2003, og da slo jeg over nettet med det meste jeg hadde i bagen. Håper de har forlenget rangen siden da.

lynvingen

over 18 år siden

lynvingen

Kommer Mizuno, Nike og Callaway?

Lyd

over 18 år siden

Lyd

Hvorfor har lyden tapt seg i så mange drivere? Uff. Det er så utrolig ekkelt å høre de nye nike-driverne. Som å kaste småstein i en metallbøtte. Og Callaway er jo helt på bærtur. Plonk-lyden får tennene mine til å gnisse. Ping g5 har også blitt en sær sak. Ping som hadde så fin lyd før i tiden.

Nei lyd er viktig! Jeg savner de gode gamle.

Hacke Hackespett

over 18 år siden

Hacke Hackespett

Prøv Ping Rapture, de har best lyd av samtlig aktuelle modeller

Maximus Objektivitus

over 18 år siden

Maximus Objektivitus

merkelig at ikke "hvem" og andre hackere angriper reklameringen i denne tråden!!
kan det være fordi det ikke er Børje Pedersen som står bak?

patetisk....

dust

over 18 år siden

dust

Bra at noen opplyser om ting som dette spør du meg, ellers hadde det nok gått meg hus forbi! Ikke trenger man kjøpe noe der heller, bare teste nyhetene og bestille det du likte fra usa..

Hvem

over 18 år siden

Hvem

Maximus: Du ser ikke forskjellen nei. Hadde ikke trodd det heller.

ØB

over 18 år siden

ØB

Dust: Du har et veldig treffende nick! Hvor mange slike demodager tror du de gidder å gjennomføre hvis alle gjør som deg?

dust

over 18 år siden

dust

At alle gjør som meg er en helt utopisk problemstilling. Nok av pengesterke pensjonister som foretrekker å handle trygt over disk vet du.

ØB

over 18 år siden

ØB

Sikkert derfor det bare blir bedre og bedre utvalg av køller i norske proshoper også...

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Såvidt jeg forstår så er det vel produsentene som kommer og viser frem utstyret sitt, og de driter vel om du kjøper køllene deres over disk i Norge eller på nett?

Tarzan

over 18 år siden

Tarzan

Ikke produsentene. Husk at Norge er et pyttte lite market. Det er impotørene som kommer og de tjener penger bare om du kjøper i Norge. Skal du bare teste for så å kjøpe på nettet kan du jo være høffelig og ikke si det. Men jeg skal opp for å teste alt men ikke kjøpe.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her