Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Copy-paste for mulige sensurerte innlegg

Nye M'fufu GT

over 18 år siden

Nye M'fufu GT

Nye M'fufu GT (22. apr - 23:39) * IP
Enig med deg Solskinnsgolferen. Spill med den ballen du føler deg tryggest med. Ikke bry deg om mobbing fra de som burde vite bedre.

For øvrig er RGB mest kjent som "Red, Green & Blue", altså de tre grunnfargene som danner hele fargespekteret i transparante farger som f.eks. på en pc- eller TV-skjerm.

RGB i betydningen "Riktig god bedring" har jeg ikke hørt før. Kanskje det kan bli et nytt begrep :-)

Nye M'fufu GT

over 18 år siden

Nye M'fufu GT

Tenkte bare det kunne være praktisk å ha et sted å legge innleggene sine fra et visst forum hvis man har skjellig grunn til mistanke om at de blir slettet :-)

Hmmm

over 18 år siden

Hmmm

Hadde du ikke hatt en så fordømt arrogant og nedlatende holdning til de som er uenig med deg, hadde du sluppet all "mobbingen" her på forumet.
Jeg regner med du var fornøyd med svaret til Solskinn i tråden om baller. Rein utdriting.
Skjerp deg

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Nye Gunnar Bull GT (23. apr - 10:32) * IP
Dette blir for drøyt. Jeg har ALDRI kalt deg nazist. Jeg brukte ordet "nazi" i gåsøyne for å beskrive hvordan dine holdninger KAN bli oppfattet, og mente også at dette faktisk gjør ditt diskusjonforum mere leseverdig.

Svar: Slik oppfattet hverken jeg eller Jarle Midtskogen i Scangolf det. Derfor ble du sensurert på Scangolf. Håper du blir litt mer seriøs og etterrettelig etter dette slik at vi kan ha den seriøsiteten som jeg legger opp til på debattforumet her på Golfsiden! Kanskje du er nazist?

Kos deg i stedet med å lese ukens golftips. Her kan kanskje noen og enhver ha noe å lære og la styggedommen nazisme ligge.
SE: http://www.golfsiden.com/Golftips/golftips.html
AR

--------------------------------------------------------------------------------
Hmm (23. apr - 10:41) * IP
Hadde du ikke hatt en så fordømt arrogant og nedlatende holdning til de som er uenig med deg, hadde du sluppet all "mobbingen" her på forumet.
Jeg regner med du var fornøyd med svaret til Solskinn i tråden om baller. Rein utdriting.
Skjerp deg.

--------------------------------------------------------------------------------
Asbjørn Ramnefjell (23. apr - 10:51) * IP
Til Hmm:
Jeg syntes det var på sin plass med litt humor etter Solskinns.. banebrytende innlegg; "ProV1 svinger også ALT for mye for min sving."

Men det synes tydeligvis ikke du. Humor er ikke alltid lett.

Hmm (23. apr - 10:58) * IP
Jeg gir opp.
Hmm avgår herved ved døden.
Dukker muligens opp som Nye Hmm

Nye Gunnar Bull GT (23. apr - 11:04) * IP
AR: Din selvinnsikt er blendende. Jeg trekker meg herved stille og småfjertende fra ditt "seriøse" forum og ønsker deg lykke til i din videre kamp mot deg selv.

ojsann

over 18 år siden

ojsann

jøss, nå var den tråden slettet også

b

over 18 år siden

b

Blir vel retusjert igjen men likevel:

ydmyk a1 (norr auðmjúkr, eg 'som lett blir myk')
1 beskjeden, saktmodig, underdanig være y- overfor noe(n)
2 rel: from, syndserkjennende, som underkaster seg Guds vilje være y- av hjertet

Fra Norsk språkråd

Er virkelig denne betegnelsen noe man kan "tildele" seg selv?

Leif

over 18 år siden

Leif

Ja man må vel kunne få si at man er ydmyk?

Hvis man er beskjeden betyr det ikke at man er det motsatte om man sier at man er beskjeden.

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Herregud!

Kan dere ikke heller gå ut på rangen og smelle avgårde noen baller fremfor å komme med disse dustediskusjonene her og på golfsiden?

Moderator

over 18 år siden

Moderator

Kan dere ikke bare legge dette død! Jeg liker ikke at man bruker dette forumet som en klagemur for hva andre gjør. Ved å publisere dette på våre sider, kan mange tro at vi støtter opp om det. Vi må bare respektere hva andre nettsteder gjør og hvis noen har problemer med andre nettsteders "sensurterskel" så ta det heller opp med vedkommende. Vi ønsker ikke å blandes inn i noe vi ikke har noe med heller. Vi er stadig i kontakt med Ramnefjell i forskjellige situasjoner. Vi har en god tone og slik ønsker vi at det skal fortsette å være. Vennligst respekter dette.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her