Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

få tilpasset køller, oslo?

morten

over 18 år siden

morten

Noen som har fått god hjelp sentralt i Oslo for en glimrende ny driver?

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Jeg vet at det ikke det er dette du egentlig spør etter, men jeg hadde en dårlig opplevelse med både jern og driver hos Custom Golf.

drivern

over 18 år siden

drivern

Ikke sentralt i Oslo, men hos Golflink v/kirkerudbakken fantastisk service og gode priser. Anbefales

asdfasdfasdf

over 18 år siden

asdfasdfasdf

Går det ann å få tilpasset køller man allerede har, eller kun ved kjøp av nye?

steintøff

over 18 år siden

steintøff

Les gjerne min tråd angående tilpassing. Anbefaler Lasse Hansen på Golftek som jeg benyttet selv for noen uker siden. Se annonsen til venstre.

Børje Pedersen

over 18 år siden

Børje Pedersen

asdfasdfasdf: Når det gjelder køller du allerede har, blir det heller en ombygning av egenskaper, bytte skaft, forandre svingvekt eller skaftlengde. For jernsett kan du også få endret lie og loft. Justering av lie og loft bør utførest av noen som kan det de driver med, anbefaler varmt Lasse på Golftek.Bytte skaft eller endre lengde på skaft er det flere av oss som kan utføre for deg.
Ønsker du en total gjennomgang av utstyret ditt, er nok rette veien å gå via Lasse. http://www.golftek.no/

HM

over 18 år siden

HM

Børje
Hva koster det å forlenge en wedge med 1 tomme? Pris uten grep. Selger du forlengere som man kan lime på selv?

Tom

over 18 år siden

Tom

Vær forsiktig med wedgene dine. Forsjøkte ø bøye opp 2 grader men deg gikk til dundass. Måtte kjøpe ny da ferdig med 2 grader fra fabrikk.

HM

over 18 år siden

HM

Tom
Hva skjedde da du forsøkte å bøye dem?
De gamle er også forlenget av køllemaker + 3 grader opp og de funker OK men er veldig slitte + noen stygge hakk.

M05

over 18 år siden

M05

Tom
Var det støpte eller smidde wedger du prøvde å bøye?

Smidde jern/wedger, som er laget av mykere materialer, er lettere å tilpasse...

Børje Pedersen

over 18 år siden

Børje Pedersen

Til HM
Forlenger og porsjonspakning med lim koster ikke mange kronene. Heller ikke å forlenge skaftene koster skjorta. Hjelper deg med begge alt.

HM

over 18 år siden

HM

Takk Børje.
Jeg kontakter deg når det blir aktuelt

Børje Pedersen

over 18 år siden

Børje Pedersen

Kommer du hit, så får du ta med deg marsipankake, da er vi kvitt. Hygge i hverdagen er ofte mere verd enn noen småkroner.

Tom

over 18 år siden

Tom

Wedgen min knakk i halsen, helt nede ved hode. Køllemaker som gjorde det men han sa på forhånd at han ikke viste om det gikk. Cleveland cg10 blank. Kjøpte ny som ble bøyd på fabrikken. Måtte vente 4 uker på den. "Shitt happens".

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her