Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

olyo firkantdriver, bra\dårlig?

morten

over 18 år siden

morten

Noen som har prøvet den ut? Med regularskaft passet den ikke meg i det hele tatt, skaftet var alt for mykt og køllen for lett.

Godt norskt? Haha

over 18 år siden

Godt norskt? Haha

Olyo holder generelt godt under middels kvalitet. Lavpris køller som spyttes ut i Kina. Olyo kjøper kun hoder hvor de setter på sitt merke. Kvaliteten kan ikke sammenlignes med de store produsentene som bruker store ressurser på forskning og utvikling.

jonag

over 18 år siden

jonag

Det er nok rett at Olyo kjøper design fra kina, men de er nok delaktige i utvelgelse og kvalitetsoppføling mot produksjon. I tillegg følger de norske kjøpslover og gir garanti, så man stiller like sterkt med en nike driver som en fra olyo kjøpt i norge.
De store "produsentene" bruker også de samme produsentene i Kina og så legger de på durabelig med avanse for å dekke design/utvikling og ikke minst markedsføringskostnader. Hvem tror du betaler for at Tigern eller Michelle Wie kan få sine bonuser og sponsorstøtte ??

Nei, dersom Olyo-køllene føles greit så er de virkelig verdt pengene. Dersom de ikke holder mål, så bruk norske kjøpslover og få den byttet...

Men jeg mistenker at firkantdriveren er en dårligere kopi av toppmerkene, men produsert like godt.

Men, det du angir har ikke noe med kølledesign å gjøre. Det har noe med flex i skaftet og svingvekt. Akkurat det er det enkelt å rette på ved å bytte skaft og legge til blytape på hodet...

uuufff

over 18 år siden

uuufff

testen den i dag og var faktisk overrasket hvor bra den var . er generelt meget negativ for olyo merket , men for en gangs skyld så var der noe som jeg syntes var ok. jeg testen den i stiff . testet callaway sin også , og den gikk ikke noe lengre ..

lit tam lyd , men all over så syntes jeg den var ganske ok jeg ...

jonag

over 18 år siden

jonag

Lyd er en viktig feeling, men skaffet meg selv en ny driver, feelingen er tam, men den går lenger.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her