Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Noen som vet?

snappy

over 18 år siden

snappy

HEi

Pratet med en golf kompis om et innslag han hadde sett for noen år siden på PGA-Tour Weekly eller hva det heter.

I dette programmet er det jo PGA-Tour spillere som hoster programmet hver uke.

Innslaget han så var et skjult kamera der en PGA-Spiller satt seg opp i en helt tilfeldig ball en dag på golfbanen. Tror han hadde grill dress på seg, og spiste chips og drakk cola når de andre skulle slå ut.

Da han selv skulle slå ut slicet han, toppet og spilte helt elendig de første 9 hullene.

Men på hull 10 begynte han liksom å treffe på drivene.. hihi.. Da ble de andre spillerne overassket og det blir "liksom" personen i grill dressen også. HAn varter opp med back spinn til 10cm, driver på opp mot 300 og lenger de siste ni.. Tror han ender -4 på siste ni eller noe...

Dette høres trolig morsomt ut, er det noen som vet hvor jeg kan finne denne videoen på nettet, eller hvilken spiller dette var?

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Haha, dritmosjom historie. Hvorfor har ikke JEG tenkt på det...?

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Sånn gjør jeg hver gang jeg spiller med NGB GT. Først spiller jeg litt dustete slik at han håper han skal slå meg, men så avslutter jeg backnine langt langt under par til hans store fortvilelse.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

hmm.... sist vi spilte så glemte du å slutte å spille dustete....

HAHAHAHAHAHA.... den fikk jeg klem på...

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Yngve: Du er unntaket som bekrefter regelen min venn. Vi andre har to dårlige runder i året, du har to gode.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

faen ass... du har liksom det rappe svaret på alt....
hadde du vært smart i tillegg, så hadde jeg kalt deg "oraklet" i stedet for "miraklet"

:D

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her