Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

golfbutikk i oslo?

stian

over 18 år siden

stian

ER det noen godt utstyrte golfbutikker i oslo? Som ikke ligger så langt fra Oslo S? legg gjerne ut adresse..

Dilter

over 18 år siden

Dilter

Vet ikke om det finnes noen "godt utstyrte" golfbutikker i Oslo utenom de større proshoppene (som stort sett ligger et godt stykke utenfor sentrum), men XXL har en del golfutstyr. Den ligger på hjørnet av Storgaten og Kirkeristen i det som i gamle dager het NAF-huset. Det kan også hende de har noe golfgreier på Intersport (eller heter den noe annet nå?) i Byporten, som nesten er en del av stasjonsområdet.

stian

over 18 år siden

stian

xxl har jeg i stavanger også..men ok da.

bobo

over 18 år siden

bobo

G-sport storgata har mye bra golf.... De har TM og Nike for det meste...

Svaret er nei...

over 18 år siden

Svaret er nei...

Det er ingen gode golfbutikker i Oslo sentrum. Dessverre.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Racketsport & Golf i huitfeldtsgate i Vika er ikke så gæl.
Dessuten får du mange gode råd av en engasjert innehaver på kjøpet! :)

stian

over 18 år siden

stian

til bobo og jesus maria; kan dere gi meg fulle adresser?

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Racketsport & Golf AS
Huitfeldts g 12, 0253 Oslo

Ligger i første kvartal av huitfeldtsgate som befinner seg langs Henrik Ibsensgate (Drammensveien) ved Pascal Restaurant.

Tom

over 18 år siden

Tom

Engasjert er et passe ord på han. Har ikke så mye i butikken men han skaffer alt. Han har holdt på så lenge jeg kan huske og Han kjenner nok alt og alle. Når jeg var innom viste han fram utklipp om alt utstyret som var i butikken. (fra forskjellige blader).

bobo

over 18 år siden

bobo

storgata 20 eller noe sånt

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her