Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

The Golf Channel

HC

over 18 år siden

HC

Jeg søker rundt i endel forum, og ser at The golfchannel er en kanal man kan ta inn på parabol.
Er det noen som kan poste en guide om hvordan man kobler seg opp mot denne. EVT hvordan utstyr som trengs...

WP

over 18 år siden

WP

Du må ha Sky parabolkort

JM

over 18 år siden

JM

Man trenger ikke Sky parabolkort. Du må ha en 80 cm tallerken stilt inn på 28 grader øst (tror jeg?) og en satelittmottaker.
Har det selv hjemme -får inn Golf Channel samt BBC 1, 2, 3 og 4 og ITV 1, 2, 3 og 4. Får i tillegg inn et utall med andre kanaler som trygt kan glemmes!

Front

over 18 år siden

Front

JM, er det Golf Channel UK eller US-versjonen? GCUK er vel egentlig ganske søppel hvis du vil se live golf, med unntak for noe LPGA.

WP

over 18 år siden

WP

Det er Golf Channel UK. Mye instruksjoner og LPGA. Hvis du har 80cm tallerken må du bo i Trondhjems området. BBC rekker ikke til Oslo området lenger (ble forandret for et pr år siden). Da må du ha 2-3 meter tallerken.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

har en kompis som bor like ved tyrifjorden. han er skotte og har en 180cm tallerken til BBC.
Sky får du på 18,2 grader øst, og da holder en standard parabolantenne med arm til 4 hoder.

Bjørnulf

over 18 år siden

Bjørnulf

Så kjipt at jeg ikke er skotte Yngve. Jeg kan bare kjøpe meg stor tallerken, men å bli skotte tviler jeg for at jeg klarer.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

den var jammen festlig du..... :P

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her