Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Fysj Viasat

Ex Viasat kunde, nå Canal plus

over 18 år siden

Ex Viasat kunde, nå Canal plus

Oppfordrer ALLE til å sende ekle spydige kritiske brev til Viasat og gi dem en saftig bredside på hvordan de behandler kundene sine.
Jeg har nettopp sagt opp abbonnementet mitt og skiftet til Canal plus med klar melding til golf-kaoset deres. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Si hva dere mener om dem i denne tråden, når det har kommet mange nok negative innlegg skal jeg sende link til kundeservicen deres.

Ja

over 18 år siden

Ja

for den linken finner vi nok ikke uten din hjelp.
tror du Viasat blir bedre av å få usaklige dustebrev?

Sju

over 18 år siden

Sju

Viasat forvalter golfrettighetene på en særdeles dårlig måte. Helt enig med trådstarter i at forbrukermakten bør skinne. Det må skje noe drastisk før jeg bruker fem øre mer på Viasat. Kjenner flere som sier opp sine Viasat-avtaler i disse dager.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Viasat skulle nok smidd mens jernet(les Henrik) var varm, da ville betalingsviljen vært større.

Nå åpner våre baner, Henrik vises ikke før kan hende til vinteren igjen, en del kvelder kan man streame sendinger på pc.

Alt dette er negativt for Viasat, i tillegg til at de behandler potensielle seere dårlig.

Ut på banen alle mann!! Og jenter.

Enig med trådstarter

over 18 år siden

Enig med trådstarter

Jeg sa opp Viasat allerede i januar. Har nå Canal + og er veldig godt fornøyd

Canal+

over 18 år siden

Canal+

Sender Canal+ golf siden dere er så fornøyde da?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her