Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tutta - Orlando

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Og Tutta åpner med birdie i dag, T7 nå.

Fantastisk positiv endring siste måneden!

kubein

over 18 år siden

kubein

Ny birde.....-2 for dagen etter 5

Linkie

over 18 år siden

Linkie

Tutta: Driving Distance: 293.50
HB: DRIVING DISTANCE 296.

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Er bare å gratulere Tutta med meget solid spill for tiden,håper det holder alle rundene denne helga. Men gode gamle Laura Davies har jo spillt en fantomrunde igjen..blir spennende dette

Megaslice

over 18 år siden

Megaslice

En skal aldri undervurdere gamle Laura, men tror at Tutta har mer potensiale enn henne. Sterkt av Tutta hvis hun greier nok en topp 10 plassering!

Tom

over 18 år siden

Tom

Tutta

Tom

over 18 år siden

Tom

Tutta DRIVING AVERAGE: 275.3 (2) Delt 2 plass på LPGA touren. Tatt fra siden dems. Med andre ord. Hennes snitt driver er ca 250M.
Veldig bra

Kubein

over 18 år siden

Kubein

Bjørnstad har i gjennomsnitt 307,3 yards denne sesongen.....lagt på seg noen kilo, eller trent mer styrke....holder vel en knapp på det første :-)

Erik____

over 18 år siden

Erik____

Jeg ser at det er vanlig at det slås lengre på natinwidetouren av en eller annen grunn. Kan jo være at fairwayene er hardere.

Erik____

over 18 år siden

Erik____

Det kan jo ha å gjøre med at banene på nationwide touren er mer åpne, og at de mye oftere bruker driver.
Er jo ikke alltid spillerne slår med driver når de målingene blir gjort.

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Jeg tror heller det er motsatt egentlig. Banene som blir brukt på PGA-touren må jo ha plass til publikum, mens dette ikke er så viktig på nationwidetouren.

jepp

over 18 år siden

jepp

enig med NGB GT, tror gutta på pga har mer plass. Nationwide har kansje bare rett og slett lengre driving snitt, folka der slår lengre enn pga tour..

hhahaha

over 18 år siden

hhahaha

ja, mm, sikkert! pga banene er sykt vanskelig satt opp... sier seg selv at NW banene blir litt lettere.. ikke mye men litt..

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Nå er det sikkert mange som vet MYE mer enn meg om dette, men da jeg var i Orlando sist så spilte jeg bl.a. Disney's Magnolia, som såvidt jeg vet er en fast bane på PGA-touren. Den var overraskende åpen, og jeg er blitt fortalt at dette er fordi PGA krever mye plass til publikum.

Jeg spilte en annen bane også, Orange International Panther Lake, som har vært (og skal brukes, tror jeg) i kvalifiseringen til PGA. Dette var etter mitt skjønn en både vanskeligere, penere og kvalitativt bedre bane enn Magnolia. Den var ikke trang denne heller, men det ville være vanskelig å få noe særlig plass til publikum.

Hadde vært gøy å høre fra noen som vet mer om dette, men alle baner med et gjennomført design kan vel settes opp vanskelig ved hjelp av tricky flaggplasseringer, høy rough og smale fairwayer.

Jeg har likevel vanskelig for å tro at det eksisterer en slags standard som gjør at f.eks. PGA-banene er vanskeligere enn NW-banene. Noen baner er vanskelige, andre er lettere. Det ser man jo på scorene også.

byman

over 18 år siden

byman

Live fra LPGA tour her nå: http://www.euchannels.net/web/ramme.htm
Velg USA, velg ESPN

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Sikker på det er ESPN,får ikke den opp under USA. Må under sport først for å finne ESPN men får ikke noe bildet der

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Der ja:)

Facit

over 18 år siden

Facit

Men det er jo fra i går!!!

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Ja,så det var noe rart med scoren,så nettopp at Suzann var på -8 på hull 13,mens live scoren sier -6 på lpga.com...hmm

Megaslice

over 18 år siden

Megaslice

CBS skulle sende direkte i dag. Men hvorfor kommer ikke noe bilde opp på CBSpå Euchannels?

Greit å se på gårsdagens runde, men...

Tom

over 18 år siden

Tom

Suzanne er + 3 i dag etter 15 hullet. Men fortsatt på delt 8 så hvis hun skjerper seg litt på siste hullene blir det litt penger denne helgen også.

WP

over 18 år siden

WP

Jeg ser på turneringen nå og kan fortelle det blåser kraftig. Det hele var over 2 timer forinske på grunn av regn. Kun en som har gått under par i dag. Både Ochoa og Laura Davies kom greit ut fra tee på femtende. Det er 3 som kan vinne nå.

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Hvor ser du den da?

WP

over 18 år siden

WP

Laura Davises missed en kort birdie putt og Ochoa fikk bogey. Ser dne på the Golf Channel på 28 grader vest.

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Ok,parabol ja....hmm. Tøffe forhold der og nå ja

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her