Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

olyo`s nye skaft

uuufff

over 18 år siden

uuufff

ser at de har nye skaft som lingner aldila nv ( bombe ) . det som var overraskende var at selger påstod at de var helt like aldila sine produsert på samme fabrikk fra samme maskin i kina . men de bare satt på olyo navnet ..... trodde vel at flere av de større skaft produsenten utvikler skaftene selv for å så få de laget i kina ....... ikke at de bestiller fra en katalog slik som olyo gjør det ...

synes det høres lit juks ut , men mye kan skje i kina da :) .

Jin Jux

over 18 år siden

Jin Jux

Olyo er et klone-merke som bestiller alle sine produkter fra katalog påstøpt Olyo-logo eller pålimt Olyo-label.
Skaftene er IKKE Aldila-skaft. Hadde de vært det så hadde de båret Aldila-navnet som ville ha hjelpt Olyo i markedsføring.
På den andre siden så vil neppe en typisk Olyo-kunde (nybegynner/høyhandicapper) merke forskjell på bambus-skaft og Aldila NV....
Bortsett fra det så sender Olyo-køllene ballen dit den blir slått, i likhet med alle andre køller.

Er

over 18 år siden

Er

Øyvind Rojahn også nybegynner? eller er det høyhandicapper han er?

Jin Jux

over 18 år siden

Jin Jux

Øyvind har vel slutta som aktiv, er ikke han landslagstrener? Han fikk det ikke til etter at han begynte med Olyo...

Hvis du leser en gang til, Er, så skriver jeg TYPISK Olyo-kunde. Rojahn er ikke kunde engang, men sponset for å spille på merket. Antar han har får tilpasset og justert køllene til å passe seg selv og jeg tipper han har byttet ut kloneskaftene med ekte skaft.

Olyos kunder består stort sett av personer/spillere som ikke har orientert seg i utstyrsjungelen og gir blaffen i hva de spiller med og hvor godt de spiller.

Ikke dermed sagt at det ikke finnes unntak, og som jeg skrev i forrige innlegg så funker Olyo-køllene like godt som andre køller. De mangler bare litt BUZZ.

uuufff

over 18 år siden

uuufff

poenget mitt var jo da at " selgeren " sier at det er det samme som aldila nv ......noe det ikke er dermed er det jo e løgn / man lurer rett å slett kunden ...... men men og nok om det kommer nok ikke til å putte noe olyo i baggen min any way :)

Kabel

over 18 år siden

Kabel

Hvem i allverden ønsker å bruke Olyo sine køller?? Det skulle jeg hatt MYE penger for.

uuufff

over 18 år siden

uuufff

sant nok .

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her