Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tips til kjøp av avstandsmåler

byman

over 18 år siden

byman

Hei! Jeg vurderer å kjøpe denne, http://www.rockbottomgolf.com/19bshpinskrtn.html , en Bushnell PinSeeker 1500 Tournament Edition. Ikke det at jeg kommer til å score bedre, mest for moroskyld og for enklere å kunne bedømme avstanden til flaggene. Har blitt lei av "gjette" avstander, lete etter avstandslokk, avstandspinner etc. Kjøpetips tas imot med takk! I USA koster den fra ca 350 Dollar.

Per Kristian

over 18 år siden

Per Kristian

Akkurat bestilt to slike fra en ebay-butikk, golfstorehome.com, til 283 dollar stykk. Sjekk det ut, de svarer raskt på spørsmål du måtte ha.

mcs007

over 18 år siden

mcs007

Den er meget bra. Jeg har brukt den de siste 20 rundene jeg har spillt og har hatt mye glede av den : )

v

over 18 år siden

v

Per Kristian hvor mye måtte du betale i frakt ?

Per Kristian

over 18 år siden

Per Kristian

Får det sendt til en kamerat som er over på kurs så frakta ble på 20 dollar internt i USA. Vet ikke hva frakta til Norge vil bli, men det regner jeg med du kan finne ut på ebay-siden til golfstorehome eller på en ebay-aukjson fra golfstorehome. Ligger nok rundt 30-40 dollar.

doc

over 18 år siden

doc

dollaren nede i 6 kroner også nå, så

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Sparer fort 100$ på prisen på ebay i forhold til rockbottom, det var iallefall tilfellet sist jeg sjekket.

kINGEN

over 18 år siden

kINGEN

Kan anbefale Bushnell PinSeeker 1500 TE. Utrolig god

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Bare ikke kjøp billigvarianten som heter Bishness Yardage Pro. Den er bortkastet dårlig.

Maverick

over 18 år siden

Maverick

Bifaller kINGEN; Bushnell Pinseeker 1500 Tour Edition er knall. Litt stor, men god og lett å bruke.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her