Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Mer lettspilte køller

lite treningslysten

over 18 år siden

lite treningslysten

Hei,
Vurderer å skaffe nye jernkøller nå før jeg går inn i min 8. golfsesong. Tidligere var jeg ganske ivrig på treningsfeltet å hadde hcp rundt 4-5. Kjøpte for en del sesonger siden (4?) Ben Hogan Apex Edge Pro som jeg fortsatt spiller med. Synes det er gode køller, men nå trener jeg aldri lenger og ønsker meg enda mer tilgivende køller. Vil ikke gå så langt som å kjøpe nybegynnerkøller, men noe i nærheten kan være aktuelt. Noen som har annbefalinger? Greit om det er noe fra de kjente merkene. PS. har ca 6 i hcp men det er kun pga de norske reglene. !0-12 er nok mer reelt.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Jeg gikk over fra Wilson semi-blad køller til Taylormade rac LT før denen sesongen, suuuperfornøyd så langt!

Veldig mye mer tilgivende, og lett å forme slag.

hcp 12

Nepa

over 18 år siden

Nepa

Prøv Ping G5. Kjenner en scratchspiller som spiller med de og som sier det er de mest lettspilte køllene du kan kjøpe for tiden.

Fred

over 18 år siden

Fred

Jeg spiller også på Taylormade LT. Jævlig tilfreds med de.

pettern

over 18 år siden

pettern

Jeg spiller ,ed Clevland cg4 og de er veldig lett spilte. Med hcp på 6 til 10 hedde jeg nok vurdert pro versonen. Mindre og lettere hoddet.
Har 10 i hcp og elsker køllene mine.

Flyer

over 18 år siden

Flyer

Har hcp 12.
Har akkurat gått fra Callaway til Mizuno mx25. De er nok noe vanskeligere å spille enn callaway, men er fremdeles cavityback med midsize sweetspot. Jeg har sjelden vært mere fornøyd. Har spilt 4 timer på rangen og gåt 1,5 runder. So far so god.

seb

over 18 år siden

seb

gikk fra snake eyes blade køller til TM rac lt ... og er strålende fornøyd .... men i dag ville jeg nok vudert mizuno mp 60 sterkt .

Uten rvil

over 18 år siden

Uten rvil

Callaway pro series.
Lettspilte køller for den litt bedre.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

TM r7

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her