Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

nordicagolf.se

morten

over 18 år siden

morten

hvor bra er disse golsettene iforhold til originale? Ønsker gjerne svar at noen som faktisk har prøvet køllene!

tertit

over 18 år siden

tertit

Bruker selv Acer XP 905 med stålskaft og er veldig fornøyd, men understreker at jeg er høyhandicaper. Sjekk også www.jmjgolf.no , de har mye av det samme.

morten

over 18 år siden

morten

tertit: Hvor høyt HCP har du?

tertit

over 18 år siden

tertit

HCP 34

morten

over 18 år siden

morten

ingen andre som har en mening?

jonag

over 18 år siden

jonag

Lite folk igjen når bare lav-hcp'ere som har prøvd køllene kan svare :-).

Dersom de har klart å kopiere de samme dimensjoner og vektfordelinger fra originalene og brukt de samme materialene så er dette sikkert gode køller. Callaway har veldig spillbare køller, ping også. Man kan risikere at det er samme fabrikk i kina som lager både originalen og kopien, med samme kvalitet...

sergio

over 18 år siden

sergio

Jeg kjøpte Acer XP 905 fra www.jmjgolf.no i fjor og spilte meg fra GK
til hc 25. Køllene virket bra og jeg kan ikke se noen feil på dem. True Temper skaft og GolfPride grep er jo renomerte merkevarer. Som hobbygolfer og med standard kroppsbygning, så jeg ingen hensikt i å gå i Proshopen og betale 3 til 4 ganger så mye for ett sett Callaway.
Det har jo de siste årene vært lange debatter på denne siden om klonekøller og "køllelimere". Antar at disse nettbutikkene ikke har utdannede køllemakere. Hadde nok også havnet i Proshopen om målet mitt var å bli singelhc, men for meg er golf rekreasjon og pur glede.
Etter å ha prøvd både jern, driver og hybrider av merket Acer og Oxygen, har jeg ingen problem med å anbefale klonekøller.

Kriss

over 18 år siden

Kriss

har acer mantara funker bra men ein jævli lyd

veggiss

over 18 år siden

veggiss

du trenger da ikke være utdannet køllemaker for å sette sammen et sett med golfkøller, det kan hvem som helst gjøre.

dama spiller på acer xp905. jeg har sammenlignet med orginalen da de har denne i proshopen på holtsmark, og ved adressering så ser du ikke forskjell på orginalen og kopien. kun hvis du ser på baksiden så er det seff designforskjeller på logo osv. jeg tror faktisk de fleste vil komme veldig godt ut ved å kjøpe et par klonerkøller fra nordica da de har godt utvalg i skaft, og f.eks. apollo hump er virkelig kremskaft når det kommer til jernkøller.

jaa

over 18 år siden

jaa

ekje masse kremskafft

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her