Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Masters på nett i dag?

Greg

over 18 år siden

Greg

Sendes Masters på Starsports på nettet i kveld også?

WiBo

over 18 år siden

WiBo

I følge programoversikten på MyP2P sendes det både på Starsports og Sport Channel 4 fra 19.30 i kveld.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Ja det blir da 20.30 norsk tid altså..

M05

over 18 år siden

M05

Starsports og Sport Channel 4 er en og samme ting ser det ut til.
Jeg så på Sport Channel 4 i går, og det stod Starsports-logoen i bildet...

WiBo

over 18 år siden

WiBo

Riktig det M05. Og jm, sendingen har startet den;-)

Bønnings

over 18 år siden

Bønnings

http://s-lon-b.global-mix.net/365m-liveevents-tv

Trønder

over 18 år siden

Trønder

Kan noen gi meg en link som fungerer. Prøvde noen av de som ble gitt i går, men fikk det ikke til å fungere.... Golfsesongen ble brått stoppet med 30cm nysnø, kjekt å få sett noe på nett da....

Trønder

over 18 år siden

Trønder

Hos meg blir det åpnet i Windows Mediaplayer, ukjent versjon. Er dette riktig sted å åpne?

Opera bruker

over 18 år siden

Opera bruker

Trønder: Jeg fikk heller ikke til linken Bønnings ga, men når jeg brukte Opera som nettleser gikk det med en gang. prøv det. går nok og laste ned opera fra opera.no

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Når jeg slår på starsports via sopcast fra MyP2P så står det at "channel is offline".

Der står det at sendingen begynner 19.30 (19.00 preview), og på toppen så står det at siden følger Londontid som for øyeblikket viser 18.53.

Dermed forstår jeg det slik at sendingen starter 20.30 (20.00 preview), og regner med at kanalen da ikke er offline lenger. men er det slik at du allerede har fått frem bilde fra starsports WiBo?

Sopcast

over 18 år siden

Sopcast

dette skjer med meg også når jeg trykker på "linken" på http://myp2p.eu/Other. men når jeg trykker på kanalen i menyen til venstre i sopcast, da går det.

Trønder

over 18 år siden

Trønder

Hjalp ikke om jeg installerte Opera heller.... kan det være noen sikkerhetsinnstillinger eller noe som er feil hos meg? Ikke så god på dette.

Opera bruker

over 18 år siden

Opera bruker

Jeg bruker VLC media player, vet ikke om det har noe å si?

Bønnings

over 18 år siden

Bønnings

Hei.
Jeg følger med på nevnte link i Firefox. Det stemmer at den vises i Mediaplayer

WiBo

over 18 år siden

WiBo

JM. På programoversikten så står det to klokkeslett, 19.00 og 19.30. Går jeg inn på linken kl. 19.00 komeer det opp at den er offline men prøv den linken 19.30 den funker i alle fall hos meg.

WiBo

over 18 år siden

WiBo

Må bare tilføye at det er kun en gjennomgang av det som skjedde i går foreløpig.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

ahh det var vakre bilder.. :)

WiBo

over 18 år siden

WiBo

Helt klart:-). Men sjekk hjemmesidene til Solum folkens. Se på bildene fra i går og i dag:-(

Trønder

over 18 år siden

Trønder

Jepp, fikk sopcast til å fungere... Nå blir det Masters

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Mye stor golf i dag..noen som fikk med seg den vanvittige eagle-putten til Sabatini? Rett opp i ledelse..

St. Able Ford

over 18 år siden

St. Able Ford

Jepp, Kevin...den var stor! Minnet meg om Tigers....

JG

over 18 år siden

JG

Erdet neon som kan si hvilken link de bruker for å se det bra.
jeg har PC med bredbånd 4mbs

byman

over 18 år siden

byman

http://www.euchannels.net/ velg usa i menyen til venstre velg cbs. bedre bilde enn på starsport

tertit

over 18 år siden

tertit

Masters fungerer glimrende med denne linken http://s-lon-b.global-mix.net/365m-liveevents-tv og windows mediaplayer 11.

byman

over 18 år siden

byman

ja, men der vises det "bare" fra Amen Corner

WiBo

over 18 år siden

WiBo

Bymann. Har både euchannels og starsport oppe samtidig. Så nå på Tiger på hull 6 og euchannels ligger faktisk 33 sekunder foran.....

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Byttet fra Star sports til cbs,var bedre bilde ja,takk Byman.

caps lock

over 18 år siden

caps lock

DET HAKKER SÅ FÆLT NOEN SOM HAR NOEN TIPS OM HVORDAN DET KAN FIKSES?

byman

over 18 år siden

byman

høyreklikk, velg alternativer, bufre i 60 sek. burde bli bedre da

Sparefrans

over 18 år siden

Sparefrans

Er det ikke litt lettere å betale de 50 kronene i måneden for å se det på tv, golfere har vel god råd?

Til sparefrans

over 18 år siden

Til sparefrans

Du har tydeligvis ikke fått med deg at eneste muligheten for å se Masters denne gangen var på svensk viasat... Dersom man ikke har parabol kan man ikke få inn den kanalen. Og så glimter du til med følgende kommentar; kan dere ikke ha råd til å investere i parabol? Nei, det er en del steder man ikke kan sette opp det, som i borettslag for eksempel...

Trippelbogey

over 18 år siden

Trippelbogey

Sparefrans,

Det er dessverre ingen kanaler her i dette molbolandet som vil vise dette, uansett om man som seer er villig til å betale eller ikke.

Men dette streaming-greiene er en stor skuffelse. 2 sek. med levende bilder, så 1 min. med bufring. Og sånn går nu timan...

Kevin

over 18 år siden

Kevin

På http://www.euchannels.net/web/ramme.htm fungerer det perfekt for meg,har 4mb linje. Og hadde sett det på tv hvis jeg kunne,men ser det jo perfekt på nett..gratis:)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her