Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Overvintret ball

Ballplukker

over 18 år siden

Ballplukker

Hva med baller som har ligget ute over vinteren? Jeg for min del er så heldig at en golfbane ligger like ved der jeg bor, bruker derfor området som turområde. Finner maaange baller, både dyre og billige, alt fra ProV1 til Biltema baller.
Hvis ballen er uten skader er den like bra som ny?
Har lest engang at golfballer er "ferskvare", hva skjer med en ball som blir gammel?
Noen av dere allvitere derute som kan gi et fornuftig svar?

putte

over 18 år siden

putte

hei!
sjekk ut denne:
http://www.performanceindicator.com/

Saks

over 18 år siden

Saks

Det har vel litt å si hvilket nivå du spiller golf på, eller om du bryr deg om det går litt i hytt og pine.

Gjør du det skal du ligge langt unna gamle golfballer du finner. De varer ikke veig selv om de ser ok ut. Kjøp heller middels gode baller som f eks NXT Tour og lignenede, middels Calalway, Nike, osv. De er bra og koster ikke all verden. Pro V1 en er jo selvsagt kanon men koster kanon også...

Mulig jeg tar feil, men det virker ofte som om de som spiller på nye, gode baller spuiller mer konsentrert enn de som bare spiller på baller de finner. De tenker vel som så at det spiller ingen rolle om jeg slår den bort, jeg ahr en tønne med gamle klinkekuler hjemme. Bare en tanke altså.....

svm

over 18 år siden

svm

Åssen er det med levetiden til baller som kun er utsatt for slag(pun not intented) og ikke har ligget i vann eller i snøen over vinteren?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her