Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Be for sin syke mor?

Goffy

over 21 år siden

Goffy

Redaktøren av golfsiden kommenterer et av innleggene på golfsiden.com.

04.04.04 Sommerleir for ungdom? Av: Tore

Jeg har to barn (8 og 11 år) som tok GK ifjor, og er MEGET ivrige etter å lære mer. Finnes det oversikt over Sommerleire for barn/ungdom hvor golf er hovedfokus? Vet at det finnes noe slikt, men finner det ikke på nettet ved vanlig søk...

Svar: Jeg vet at det var et vellykket kurs på Sorknes GK i fjor sommer. Arrangører av slike kurs burde selvsagt annonsere dette på www.golfsiden.com. Da ville de sikkert fått fylt opp kursene. Oslo GK hadde også kurs ved St. Hans-tider i fjor.
Asbjørn Ramnefjell

Kommentar fra Goffy: Et lite tips til Ramnefjell (jeg vet du er mottakelig for tips og råd, som du også selv gir til dine lesere).

Ikke skriv sånt tull med at de bør annonsere på siden din. For det jeg vet, så var disse leierene helt fulle...

GA

over 21 år siden

GA

Om dette var et lite tips til Ramnefjell hvorfor poster du det her istedetfor å skrive en mail om det? barelurer

Pro Laps

over 21 år siden

Pro Laps

Kan det være fordi Ramnefjell stort sett hudfletter innsendere som går ham imot?

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Goffy har litt lite å finne på om dagen tydligvis... golfbanene har vel ikke åpnet ennå der han bor.

Greit: journalistisk korrekt er vel ikke svaret fra Ramnefjell, men at han prøver å selge annonser er jo greit nok.

Pro Laps: Javel ? Hvis man sender inn et leserbrev for å si meningen sin, så må man da vel tåle at han sier fra når han ikke er enig ? Hva er vitsen ellers ?

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Dessuten: han sier IKKE i teksten at de 2 kursene IKKE hadde fyllt opp, han sier at arrangjører av slike kurs burde ... osv.

Responsen har jo kommet også, svar fra både Asker og Sorknes som da får gratisreklame for sine kurs..... glimrende det vel ?

Se lyst på livet - det er vår !

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her