Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvem vinner Masters????

Gambler

over 18 år siden

Gambler

Noen forslag?????

Er vel på tide med en europeisk spiller!?

Kan Stenson klare dette?

Xo

over 18 år siden

Xo

Ernie Els.

stig helmer

over 18 år siden

stig helmer

går ut i fra at dere har fått med dere at tiger woods er i feltet.
Et av de beste veddemålene der ute nå hos bookmakerne er tiger woods eller feltet.

Og oddsen er ikke så mye i feltets favør.

Daniel

over 18 år siden

Daniel

Stig... Tror da heller ikke at Gambler valgte å starte denne tråden for å få vite hvilken spiller som er favoritt... =)

Men enig med Xo... synes det hade vært kjekt med en europeisk spiller.

21

over 18 år siden

21

Oberholser top 5 plassering.Odds 21. 500 er satset.

Lavida

over 18 år siden

Lavida

Luke Donald

Ben Hogan

over 18 år siden

Ben Hogan

Til Daniel vil bare minne deg på at Sør Afrika ligger på rimelig avstand til Europa,Men medlem på Wentworth det er han ,håper Ernie vinner.

Daniel

over 18 år siden

Daniel

hehe veldig morsomt Hen Bogan =), var da vel ganske åpenbart at jeg mente Gambler men skrev feil person da jag mente hvem jeg var enig med.

Lavida

over 18 år siden

Lavida

Els +4 etter 7. Hmmm...

asdasdsadasd

over 18 år siden

asdasdsadasd

Els har ikke sjans.. har aldri hatt trua på han. Blir bare kvalm når han sier at han har som mål å bytte posisjon med tiger woods.. er rett og slett umulig.

Comment

over 18 år siden

Comment

Larry Mize. 83 slag uten å få verre enn bogey på noe hull... Litt pussig scorecard... 11 bogey, 7 par, ingen dobbelbogey/worse eller birdies...

Alter Ego

over 18 år siden

Alter Ego

Det er mange ting som gjør meg kvalm. Profesjonelle golfspillere med ambisjoner er ikke en av dem.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Oberholser topp 5 til 21 i odds ja..

tigern

over 18 år siden

tigern

tiger vinner, det vet vel alle..

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Jeg tror vel også at Tiger drar dette i land igjen. Europa har med Rose og Harrington helt i toppen,de spiller bra. Spent på Goosen som var eneste som gikk under par(-2) i går,han spillte stort og ligger "bare" 4 slag bak ledende Appleby.

Tror vel neppe at totalscore for vinneren blir under par,banen og spesiellt greenene er altfor vanskelig til det. Så her gjelder det å redde inn par,og det er jo Tiger en mester til.

Jesus

over 18 år siden

Jesus

jeg holder en knapp på Zach Johnson, for han holder en knapp på meg

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her