Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

" den havnet rett i baggen til "

lurendreieren

over 18 år siden

lurendreieren

dette er standard uttrykke til de ansatte i proshopen der jeg spiller der er alltid en ansatt som har hevet det nyeste rett i baggen og produktet var så bla bla , den nye driveren var så rå osv... men når jeg treffer dem ute på bane har de alltid det samme gamle utstyret .

er det andre som opplever det slik eller er det bare på min hjemklubb de er så forbanna utspekulerte å lyves i vildensky .

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Det har jeg heldigvis aldri opplevd i min hjemmeklubb, jeg kan heller ikke huske at proene har fortalt hva de spiller med eller hva de kan tenke seg å putte i bagen sin.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Aldri hørt om.

Og så ekstremt utspekulert vil jeg heller ikke si det var.

lurendreieren

over 18 år siden

lurendreieren

ingen av de det gjelder er pro`er . headproen er den eneste som er ok . Det er resten av gjengen som eier/ driver proshopen som alltid kommer med disse uttalelsene .

kan nok stemme at det ikke er så ekstremt utspekulert , er nok bare meg som er lit skuffet over proshopen i hjemklubben min forde det viker som at det er viktiger å selge ( samme hva man selger ) , en å finne rett utstyr til hver enkelt ........ men kan jo være at det blir slik siden proshopen er drevet av et firma og ikke av proer .....

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Test køller før kjøp, dersom man liker å slå med kølla/køllene kan man kjøpe. Får sikkert låne køller med på en runde også om de har noen demo-utgaver.

De "kjente" merkene er vel uansett ok.

Ulike køller passer for ulike personer. Vil jeg tro.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her