Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

brush tee

morten

over 18 år siden

morten

https://www.onlinegolf.co.uk/411-6124

er det mulig å få fatt i disse i Norge? for onlinegolf.co.uk sender ikke til norge.

Anders

over 18 år siden

Anders

Prøv disse her:

http://www.golfsmith.com/products/241539?PHPSESSID=fdf8c1c62e6c460e17e0033288d101a3

morten

over 18 år siden

morten

sender de til norge da?

Tarzan

over 18 år siden

Tarzan

Kjøpte på Sportshuset i fjord men er ikke sikker på om de kjører med golf i år. Shopper får helt tak på de om du spør.

Flise

over 18 år siden

Flise

jeg har da kjøpt fra onlinegolf.co.uk, jeg... ca ett år siden nå.. det tok litt tid fra de sendte til det kom fram, siden det gikk om nederland.. men det kom til slutt fram...

byman

over 18 år siden

byman

Kjøpte brush-tees når jeg var i sør afrika i januar. Synes det var vanskelig å få ballen til å bli liggende oppå brushen. Får håpe det finns bedre varianter enn den jeg prøvde. Jeg gikk tilbake til vanlige tees....

morten

over 18 år siden

morten

Flise: selv om du har kjøpt der i fjor, vil det ikke automatisk si at de sender i år, for når jeg skal velge land jeg bor i, er sverige nærmeste alternativ,

XXL

over 18 år siden

XXL

Var på XXL på Alnabru for 1 time siden
Der har de det du leter etter

bare lurer...

over 18 år siden

bare lurer...

hva skal dere med dem? dere blir ikke noe bedre golfspillere heller. greit peggen varer litt lengre. men jeg vil heller slå i stykker 18 pegger på en runde, en å se ut som en idiot......

sara

over 18 år siden

sara

Det hjelper ikke med fine pegger på deg gitt, "bare lurer"

morten

over 18 år siden

morten

har enda ikke prøvet de ut, noen ganger, er bare interessert i å prøve ut om det er noe for meg..

bare lurer...

over 18 år siden

bare lurer...

håper ikke det er noen som tror at dere virkelig slår lengre med disse ehh, "peggene".
Dette står på Golfsmith.com:
"The brush tee give you increased distance and accuracy". HAHA!!!!

En skikkelig duff og "peggen" forsvinner ut i ruffen eller vannet uansett... Men hvis den gjør dere lykkelig så.....

Spørsmål

over 18 år siden

Spørsmål

Er det ikke knotete å dytte disse ned i en hard bakke? Trykker man på kosten da? og bøyer kosten seg slik at ballen faller av?

hehe. nei dette blir for dumt. Bruk nå en vanlig pegg og len den litt framover hvis dere mener friksjonen gjør at ballen taper hastighet (siden ballen ligger i en liten kopp). Kanskje man taper 8 mm på driven :D

Golfere er utroooolig naive må jeg si

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her