Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

titleist ball

ballo

over 18 år siden

ballo

er det noen som har prøvd de nye titleist golfballene? er de oppskrytt eller har de faktisk blitt så mye bedre?

hilsen geir, hcp 7

flick

over 18 år siden

flick

jeg spilte på dem i portugal forrige uke. jeg slår hardt og spiller vanligvis x versjonen av pro v 1. merker ikke så stor forskjell fra den gamle versjonen kanskje litt lavere ballbane. det kan selvsagt være like mye svingen min tidlig på sesongen
golf-tv har en presentajon av ballen: http://1golftv.xstream.dk/mediamaker.php?mouseClick=playClip&clipID=398

seb

over 18 år siden

seb

leste britisk test av ballene der proene som testet dem ikke merket noen forskjell. hadde de ikke vært merket så ville de ikke vist hva som var den gamle og hva som var den nye .

Balle

over 18 år siden

Balle

med hcp 7 kan du spille på hva du vil.... kjøp billig!

forskjellen er

over 18 år siden

forskjellen er

siktestreken... den har nytt design som gjør det lettere å line opp puttene... og skallet skal visstnok være mer solid...

.

over 18 år siden

.

Hvis du finner igjen DE FLESTE ballene du slår ut i skogen, så viser det seg, ihvertfall for min del, at ProV1-ballene har vært mest økonomisk!
Den holder mye mer enn andre billigere baller jeg har prøvd, og dermed bruker jeg den lengre. Altså flere slag pr krone.. :D Og i tillegg får du da en GOD ball.

:-)

over 18 år siden

:-)

??
ProV1 holder ikke en hel runde, skallet blir spist opp. Hvis du treffer tynt er ballene ferdige på null, svisj. De nye ballene har sikk-sakk søm som hvistnok er bede enn den gammle sømmen.

Lassie

over 18 år siden

Lassie

Jeg får glatt 5 runder ut av en proV1 ball. Men så treffer jeg dem aldri tynt......

veggiss

over 18 år siden

veggiss

Lassie: er ikke så mye slitasje på ballene når du døffer hele tiden heller da, så det er ikke rart de holder i 5 runder ;)

sun

over 18 år siden

sun

Kan aldri tenke meg at det er mer enn en håndfull spillere i Norge som kan kjenne forskjell på Pro V1 2006 og 2007

I hvertfall ikke jeg...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her