Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tippekonk Masters - Hvem vinner?

Bruno A.

over 21 år siden

Bruno A.

Håper: Colin Montgomerie, Fredrik Jacobson eller Phil Mickelson.
Tror: Tiger Woods, Padraig Harrington eller Vijay Singh

Aussie

over 21 år siden

Aussie

Australias tur i år:
Adam Scott vinner.

Martin

over 21 år siden

Martin

Sør-Afrika vil bli harde denne gangen.
Ernie Els eller Retief Goosen får den grønne jakken søndag kveld

Golfentusiast

over 21 år siden

Golfentusiast

Mitt ukontroversielle tips er Tiger Woods

SB

over 21 år siden

SB

Padraig Harrington og Colin Montgomerie har begge fortjent en major-seier, men Padraig Harrington er den eneste jeg ville satt noen penger på.

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Tror Ernie blir en tough cookie. Padraig, Colin M eller Darren Clarke hadde vært sinnsykt gøy, men jeg tror liksom ikke helt på det. Av amerikanerne hadde det vært moro om Mickelson kunne gjort noe. Han og Monty er vel for øyeblikket på toppen av "Great players that never won a major"-listen. Mest hunor hadde det vært hvis John daly eller Jesper P. hadde vunnet..... litt party lissom...

Lavida

over 21 år siden

Lavida

Davis Love III

Brian Phillips

over 21 år siden

Brian Phillips

My top five:

Maruyama
Goosen
Daly
Olazabal
Scott

Daniel Pedersen

over 21 år siden

Daniel Pedersen

Vijay vinner overlegent med 7 slag, Harrington, Mickelson, Scott og Fredriksson følger tett etter. Tiger klarer ikke cutten og slår køllen i bakken i ren frustasjon etter det dårlige andreslaget på hull 13 på fredagen. Litt vel ambisøse nostradamus-lignende spådommer dette kanskje, men den som lever få vel se... :-)

Harg

over 21 år siden

Harg

Jeg høyner til Davis Love IV

Harg

over 21 år siden

Harg

Jeg høyner til Davis Love IV

evo narg

over 21 år siden

evo narg

Mickelson fortjener ( ? ) en major seier, men det som hadde vært veldig kult var hvis John Daly vant.
Ellers så er Chad Cambell i storform.

BP.

over 21 år siden

BP.

Min favoritt til å vinne er Phil Mickelson. Padraig Harrington er vel å regne som en darkhorse da han hadde en fantastisk finishi forrige uke.

Et lite apropos: sønnen til Davis Love III heter faktisk Davis (hvilket gjør ham Davis Love IV).

Flyer

over 21 år siden

Flyer

Jeg holder en knapp på John Daly, han har jo tross alt et gjennomsnittlig norsk drikkemønster.

Lavida

over 21 år siden

Lavida

Vi er tørrlagte AA'er, med andre ord. Så vet vi det :)

Golfie

over 21 år siden

Golfie

- S e v e r i a n o B a l l e s t e r o s -

Gunnar S

over 21 år siden

Gunnar S

Som linksspiller setter jeg pengene mine på Mickelson eller Mike Weir.

Brian Phillips

over 21 år siden

Brian Phillips

Gunnar,

What do you mean by linksspiller? That Mickelson and Weir are Links players or that you are?

Brian

Gunnar S

over 21 år siden

Gunnar S

Brian -

Begge.
Dvs "links" som fra tysk betyr venstre.
(og altså ikke "links" som banetype)

Brian Phillips

over 21 år siden

Brian Phillips

Gunnar,

Thanks for that. Proof that you can learn something new everyday!

Brian

Ole-Martin

over 21 år siden

Ole-Martin

Kanskje Davis Love IV drar det hele i havn. Men sannsynligvis dukker det opp en eller annen fyr jeg aldri har hørt om. Synes det er sånn på hver eneste turnering om dagen. Sjelden at noen av favorittene vinner.

Kjetil

over 21 år siden

Kjetil

Som f.eks. Ben Curtis. Også kallt "Ben Curtis, who?"

Nick

over 21 år siden

Nick

Jeg holder på en av disse.
Davis Love III
Scott Verplank
Darren Clarke
Ernie Els
Outsider: Miguel A. Jimenez

Nick

over 21 år siden

Nick

Glemte Tiger. Selvfølgelig må han være med.
Ser ut som de fleste har glemt å ta med verdens beste spiller

tha winnah

over 21 år siden

tha winnah

Stuart Appleby vinner klart...

SumTingWong

over 21 år siden

SumTingWong

En gang MÅ det nesten være leftie Mickelson sin tur. Han har jo spilt brukbart i det siste, pluss banen skulle vel passe noenlunde for ham
spesielt etter han har lært seg mer kontroll på både draw og fade.

SB

over 21 år siden

SB

Hvis alle de puttene som har sneiet hullkanten for Mickelson i den siste tiden plutselig skulle finne veien i hullet, er han absolut en aktuell kandidat.

Snaphook

over 21 år siden

Snaphook

SumTingWong. Tipper at Phil Mickelson har lært draw og fade for lenge siden. Det er ikke der problemet ligger. Det er vel snarere med han som med mange av oss på amatørnivå. Det sitter mellom ørene.
Og han har faktisk spilt litt mer enn brukbart i det siste og det har han gjort i flere år med unntak av 2003. At han ikke har hatt toppform akkurat under majors er jo uheldig.

Håper forøvrig at PM vinner en major. Han fortjener det mye mer enn de som spiller én god turnering på 10 år og som da har flaks nok til å vinne en major.

PM vant jo :-)

over 21 år siden

PM vant jo :-)

Mange riktige svar her ja...

Anonym

over 21 år siden

Anonym

Kunne jo liksom ane det på ansiktsuttrykket på Mickelson hele turneringen at han følte at det var hans tur å vinne

SumTingWong

over 21 år siden

SumTingWong

Til Snaphook.
Jeg har fulgt Mickelson noen år nå, og VET at hr. Mickelsons foretrukne slag var en såkalt"powerhook" for å få mest mulig lengde. Før årets sesong har han øvd inn og blitt mer stabil på bla. en kontrollert fade. Dette har også ført til noe kortere utslag, men til gjengjeld er han oftere på fairway. Dvs. han har lagt "kamikaze" golfen sin litt på hylla til fordel for litt mer kontroll. Heia Mickelson. Dette blir en knall sesong.

BP.

over 21 år siden

BP.

At han ikke har hatt toppform under Major-turneringer stemmer heller ikke: han har 8(!) top-3 plasseringer. Synes vel det kan karakteriseres som formtopper ;-)

Snaphook

over 21 år siden

Snaphook

Det har du rett i BP. Men i forhold til å ta topp-plassering har det vel kanskje manglet "det siste lille" som skal til.
Topp at han klarte det.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her