Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Dette må da være et røverkjøp.

Bare lurer

over 18 år siden

Bare lurer

for damer og unger på 11-12 år.

Sakset fra bruktmarked

Mizuno mp33 P-6 jern
Dette er noen køller som er i fin stand med noen få skader som ikke ødelegger for spillet. Jeg har vunnet masse turneringer med de.

Det er altså pitch til 6-jern. Det er regular dynamic gold skaft i de. De også kuttet ned en tomme, så de passer perfekt til dame eller junior fra 11 år og oppover.
Pris: Kr. 2500,-

Bare lur du

over 18 år siden

Bare lur du

Dette er et debattforum. Salg av utstyr se egen side.!

Dette

over 18 år siden

Dette

er langt fra noe røverkjøp.
Blodpris, spør du meg

Mx44

over 18 år siden

Mx44

Hårreisende pris!

Får vedkommende 1000,- skal han/hun være godt fornøyd!

I...

over 18 år siden

I...

tillegg så kan man ikke si at køllene passer for alle selv om skaftene er kuttet en tomme. Stivhet, kickpoint osv er minst like viktig for å få en bra ballflukt.

morten

over 18 år siden

morten

Dette virket avskremmende dyrt, hvis ikke tiger selv har spilt med dem :-)

Gudtrøsteogbære

over 18 år siden

Gudtrøsteogbære

hva er dette for slags idiotdiskusjon?

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Den prisen er vel neppe avskrekkende selv om det sikkert er prutningsmonn. Noe annet er det at dette er køller for meget golfspillere, det er ikke mange 11-åringer eller damer for den saks skyld som bør spille med slike køller.

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Skal være "meget gode golfspillere".

Jesper

over 18 år siden

Jesper

Hehehe... det var vel neppe prisen trådstarter reagerte på :-O

...heller hvor fett det vil være for en 11-åring å få med seg et sett bladkøller med seg på banen.

Bare lurer

over 18 år siden

Bare lurer

ja Jesper.
Nedkappede herrekøller som til overmål er blades er kanskje ikke akkurat det man byr en dame. En knallgod junior kan spille godt med blades, men da bør det være lette skaft tilpasset en junior.
Og, med en tomme kortere blir kickpoint veldig høyt og ballbane desto lavere. Høyt kickpoint og blades til nybegynnere. Jeg bare lurer, men jeg lar meg ikke bli lurt ;-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her