uuufff
ved gårsdagen runde skjedde noe jeg ikke trodde var mulig .
gikk 9 hull med 3 medlemer av klubben . det var en bestefar , sønn og barnebarn ..
bestefaren var en underlig skrue som ikke traff med et slag , sutret i et sett , forsto ikke hvorfor jeg gikk å tok så mange nedslags merker på greenen, får de var ikke mine :). la ikke på plass torv etter seg ...... så surt på meg da jeg kommenterte det .... trodde han var lit sånn små kakse siden han hadde 5 spilleretter ( sa han da )....
sønnen var helt ok god golf spiller å en hyggelig type
barnebarnet ble tvunget til å spille golf ( ville helst vært hjemme å spillet data ) og la seg ned ved alle annledninger han kunne.......
men over til det som skjedde som ikke burde skjedd ....
vi skulle spille oss ut på hull 7 som er 291 m. rett frem , men starter ved en small bekk/elv. sønnen måtte pisse så han gikk ned ved bekken for å pisse og stilte seg mellom utslag og fairway ..... barnebarenet la seg ned som vanligt..... bestefaren pegget opp tok prøve svinger ..... jeg gikk bort til baggen min for å ta noe å drikke........så hører jeg det smeller i driveren hans og ser i øyekroken at ballen blir en lav hook som suser kanskje 0,5 til 1 m fra hode til han som står og pisser ...... alt bestefaren sa var " faen gikk den i vannet " . sønnen var mildt sagt forbannet ... men han det var kanskje ikke den smarteste plassen for et piss......
ps bestefaren hadde lit dårlig syn og hooket og slicet i hytt og helvete . ropte ikke fore en gang det måtte sønnen gjøre ....
men igjen lenge leve bærheim og medlemen der.....