Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

bærheim deluxs

uuufff

over 18 år siden

uuufff

ved gårsdagen runde skjedde noe jeg ikke trodde var mulig .

gikk 9 hull med 3 medlemer av klubben . det var en bestefar , sønn og barnebarn ..

bestefaren var en underlig skrue som ikke traff med et slag , sutret i et sett , forsto ikke hvorfor jeg gikk å tok så mange nedslags merker på greenen, får de var ikke mine :). la ikke på plass torv etter seg ...... så surt på meg da jeg kommenterte det .... trodde han var lit sånn små kakse siden han hadde 5 spilleretter ( sa han da )....

sønnen var helt ok god golf spiller å en hyggelig type

barnebarnet ble tvunget til å spille golf ( ville helst vært hjemme å spillet data ) og la seg ned ved alle annledninger han kunne.......

men over til det som skjedde som ikke burde skjedd ....

vi skulle spille oss ut på hull 7 som er 291 m. rett frem , men starter ved en small bekk/elv. sønnen måtte pisse så han gikk ned ved bekken for å pisse og stilte seg mellom utslag og fairway ..... barnebarenet la seg ned som vanligt..... bestefaren pegget opp tok prøve svinger ..... jeg gikk bort til baggen min for å ta noe å drikke........så hører jeg det smeller i driveren hans og ser i øyekroken at ballen blir en lav hook som suser kanskje 0,5 til 1 m fra hode til han som står og pisser ...... alt bestefaren sa var " faen gikk den i vannet " . sønnen var mildt sagt forbannet ... men han det var kanskje ikke den smarteste plassen for et piss......

ps bestefaren hadde lit dårlig syn og hooket og slicet i hytt og helvete . ropte ikke fore en gang det måtte sønnen gjøre ....

men igjen lenge leve bærheim og medlemen der.....

Truls

over 18 år siden

Truls

For et mareritt det må ha vært! Desverre kommer man over sånne innimellom, men heldigvis ikke så ofte.

Stoon

over 18 år siden

Stoon

Høres nesten ut som om de kan skli rett inn som hovedrolleinnehavere i den nye filmen "Familien Glum på golfreisen 3 :)

uuufff

over 18 år siden

uuufff

vel må jo kanskje prøve å ta det posetive i det ,,, jeg fikke kjørt konsentrasjonen min ekstra . var lit vanskeligere en normalt med tanke på å fokuser på golfen da ....

Slaagolf

over 18 år siden

Slaagolf

Det var nok østlendinger..........

Adolf

over 18 år siden

Adolf

Ja, uten tvil østlendinger!!!

langemann

over 18 år siden

langemann

Aagolf på tur ??????????

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Beklager. Jeg var på Solastranden i går og på Sola i dag. Det må nok ha vært østlendinger ja.

Saagolf

over 18 år siden

Saagolf

hmmm... har vanskelig for å tro at østlendinger spiller bærheim. er større sjanse for at aagolf lyver.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det kan da ikke være meg som lyver Saagolf. Jeg er jo kun enig med Slaagolf og Adolf.

Vestlending

over 18 år siden

Vestlending

Hvis noen hadde stilt seg opp for å pisse rett foran utslagsstedet når det var min tur å slå, så hadde jeg også sikta på hodet hans.

Nå var

over 18 år siden

Nå var

det vel sønnen som tisset, og hvem hadde han lært slik oppførsel av? Kanskje faren. Eller har ikke klubben opplæring i god etikette?

Fysj og fysj

Fredde

over 18 år siden

Fredde

Stakkars, la nå gutten tisse. Jeg for min del tror det var en bevisst handling. Nøye planlagt spill kalles det. Det er jo åpenbart at han slår dit når han slår ut. Får free drop for å ligge i (ikke så) tilfeldig vann.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her