Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

bestille driver fra USA

morten

over 18 år siden

morten

Hvilken nettbutikk vil det lønne seg å bestille fra? Hvor mye kan jeg handla for før jeg må betale frakt?

seb

over 18 år siden

seb

tror mesten du må betale frakt uansett , men golfsmith har en del greie priser speiselt på fjorårs modeller vis du kan leve med det :) .

ps moms må vel betales for alt over 200 kr . posten/ tollen operer også med en egen kurs. som er gjennomsnitt høyere en hva dags kursen er ...

morten

over 18 år siden

morten

mente toll, ikke frakt.

Det

over 18 år siden

Det

er i utgangspunktet ikke toll på golfutstyr. Kun MVA beregnet av CIF verdien.

morten

over 18 år siden

morten

av CIF verdien?

Florida golfer

over 18 år siden

Florida golfer

Cost - Insurance - Freight

Dvs. du må betale 25% moms av HELE summen du blir belastet av leverandøren, inkl frakt og evt. pakking.

Har selv kranglet meg til å slippe moms på fraktkostnaden etpar ganger, men ifølge reglene går dette strengt tatt ikke.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Moms og avgifter beregnes etter vareverdi + frakt + forsikring frem til Norsk grense.
Norsk strekning skal ikke MVA beregnes på importen da denne blir beregnet på etterfrakten.
Og det er generelt ingen toll på golfutstyr.

martine

over 18 år siden

martine

www.tgw.com

Snappy

over 18 år siden

Snappy

Jeg har bra erfaring med Edwinwatts og RB golf.

Disse har levert varene mine på max 4 dager.

Edwinwatts liker jeg best, dette kun grunnet at nettstedet er så jævlig bra.. Nesten like bra som gamle nokia sine..

Jeg handler konsekvent på edwinwatts, men RB brukes når jeg kjøper på Ebay..

Lykke til

svada

over 18 år siden

svada

www.paylessgolf.com

billigst og best, send en mail og de skaffer alt, custom fit koster heller ingenting ekstra.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her