Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Miklagard - åpent med sommergreener?

Goffy

over 21 år siden

Goffy

Noen som vet om de åpner snart?

Joje

over 21 år siden

Joje

Hehe. Er nok litt tidlig her oppe ennå. Så vidt jeg vet, planlegger de å åpne til 1. mai.

Goffy

over 21 år siden

Goffy

Mai!?
Hjelpe meg, hva skal jeg gjøre i påska da? Er det så jæ*** med snø der oppe?

Swinger

over 21 år siden

Swinger

Ta deg en rundtur omkring Stavanger. Her er alle 5 banene åpne med sommergreener.
Var en tur i går ettermiddag. 10 grader, sol vindstille og topp forhold.

Golfer

over 21 år siden

Golfer

Det ligger snø på de aller fleste banene i Oslo området pr dags dato. Dette må smelte og tørke opp før vi kan spille på dem.

Men for dere som ikke vet hva dere skal gjøre i påsken. Groruddalen Golfklubb åpnet drivingrangen på lørdag. reis dit og slå baller, få ''innesvingen'' ut av vinterdvalen..

vårfølesen

over 21 år siden

vårfølesen

de ryddet greenene på miklagard for noen uker siden, men det snø på banen enda, det blir nok dugnad ca 24/4 og turnering samme dag. Vanlig åpning ca 1 mai.

Nøtterøy er ikke langt(åpner lørd), selv har jeg vært i stvng i helgen og spilt randaberg(ikke bra) og forus(meget bra stand, ift til årstid).

Kan anbefale litt feelingtrening innendørs, jeg var ca 90% dårligere på nærspillet nå enn da jeg pakket sammen i oktober

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her