Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Losby proene også til Hauger

A. Hanson

over 18 år siden

A. Hanson

Ser ut for at de har inntatt Hauger også, proene på Losby. Er vel Mikla som står for tur etter det da vel. Jeg ser for meg at prisene ikke blir lavere hvis de får et grep om markedet. Er ikke akkurat happy for at de kommer til Hauger nei.

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Hva skjedde med Ross?

Turid

over 18 år siden

Turid

Skjønner ikke at de kan la en konkurerende bane få innpass på den måten. Aner ikke om de har fått fyken hele den gamle gjengen eller hva. Men det står på hjemmesiden at Losbyproene har tatt over hele sullamitten på Hauger også. Ja i den proshoppen går jeg ikke hvis jeg ikke skal spy likevel...

Konsulent

over 18 år siden

Konsulent

Hallo dere.
Like greit å venne seg til det med det samme.
Vedder på at det snart oppstår golf-firmaer som tar seg av alt fra greenkeeping til pro-shop og drifting av flere golfbaner.
Ser for meg noe sånt som Adecco Golf, Golfpower (fra Manpower), Norsk Golf Personal e.l.
Når Ola Dunk etterhvert finner ut at det ikke er noen gullgruve å drive hver sin knøttegolfbane rundomkring på nedlagte gårder i dalene vil de se seg om etter rimeligere måter å drifte på.
Da må man finne seg i at samme person kan tjenestegjøre på flere baner samme sesong.
Innkjøp og vedlikehold av golfmaskiner er skammelig dyrt. OG skulle f.eks eneste greenklipperen til banen gå i stykker kan puttinga etterhvert bli vanskelig.

Bobby Peru

over 18 år siden

Bobby Peru

Konkurrerende bane? Er vel litt i overkant paranoid? ;-)

Må si meg enig i konsulents vurdering; det er såpass stort press på proshop'er mht pris at det er bare et tidsspm før samtlige proshop'er tilhører en eller annen form for kjede - på lik linje med all annen business. Har du noe i mot det får burde du ha støttet den lokale proen din da han trengte det.

Loser

over 18 år siden

Loser

medlemmene får som fortjent,

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Jeg skjønner ikke helt hva som er galt med Uppard & Lloyd. Gode priser og god service er ihvertfall min erfaring...

Olle

over 18 år siden

Olle

Får som fortjent??

Tolker det dithen, at hvis man ikke kjøper dyre køller i proshop så kan man ha det så godt med Golfpower el.

For min del og sikkert mange andre så er det helt greit. En forestilling om at en golfbane er hvor man møter opp treffer en klubbkompis tar en cola i varmen, slår noen bøtter og prater med den hyggelige pro'en, kanskje går noen hull, for å deretter dra hjem. Dette er jo bare tull. For det første så er golf en kamp om tid, om man klarer å få tid til å dra å spille.

Klarer man det så er det effektivitet som står i høysetet, rekke mest mulig på den tiden man har til disp. Har ikke til til å prate piss med hverken spillere eller pro'er.

Forøvrig så er et stort flertall de som "vanker" på en golfbane, middelaldrene menn som tror de er verdensmestere med sitt hcp på 22, som jeg har ingen interesse av å snakke med.

Mao gi meg Golfpower el blir det billigere så er det greit.

snappy

over 18 år siden

snappy

Dette er vel ikke noe nytt i Norge...

Se: http://www.golflogica.no

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her