Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Fooooooooooooooooooooore

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

pst. foooore.
Hva er det som gjør at så mange unge spillere.
(moderator! jeg har ikke nevnt de hårsåre)
ikke har pust til å rope foooooooooore når de bommer på tre fairwayer.

Er du heldig så er den som hvisker fooore. og mener at en skal høre fette 200 meter borte på et helt annet hull.

Så setter de seg i bilen etterpå med et bassanlegg som vekker enhver husstand innenfor 2 km omkrets.
Golfspillere? under 5 i hcp? sikkert!

Maagolf

over 18 år siden

Maagolf

gjeeeeesp

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Ikke skrik så fælt! Det er ingen fare i et debattforum vet du! (",)

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Vi var så uheldig å gå tre baller bak fire av dette slaget i dag.
De hadde en underlig dialekt som ikke hører hjemme her vest, men pytt da.
De bommet med 20 cm på hodet mitt.
Jeg vet jo at noen få på dette forumet mener at det var et særdeles godt slag, men de var altså tre fairwayer ute av kurs.
Etter en stund var vi så nærmt ett av deres utslag at vi så munnen hviske ut et fooore. Det kunne neppe høres 15 meter borte. Hvorfor er det blitt slik på banene?

Adolf

over 18 år siden

Adolf

gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp

KONG CARL

over 18 år siden

KONG CARL

SYND DE IKKE TRAFF HUET DITT

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Enkelte er så tjukke i hodet at det er ikke til å unngå at man sneier borti dem en gang i blant :)

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei !

Vet ikke om det var på Bærheim du spilte, men det gjorde jeg idag og der ble det skreket ! ( Ikke av meg da ! ).

Men synes faktisk den banen er for tett satt, det er mange farlige steder hvor ballen lett kan lande etter en liten slice ...
En slice på utslaget på Hull 3 og du lander på greenen på 7.

Både Tom og Tone prøvde å prakke på meg tilbudet de hadde, men jeg takket pent nei ... Men det store denne dagen var at Ådne hadde tatt på seg arbeids klærne og jobbet som en mann. Og jeg som ikke trodde han hadde sånne klær !. - Så feil kan mann ta ....

Mvh
Amici Sumus

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Sorry det skulle selvsagt være en Hook på hull tre og du kan ta livet av noen ...

Kremt

over 18 år siden

Kremt

Aagolf:
Man roper ikke fore på vestlandet. Sjansen for å bli kvitt en vestlending er jo tilstede, så da må man bare spille når oddsen er på sin egen side.

Vestlending

over 18 år siden

Vestlending

som er flau over å være fra samme landsdel som Aagolf.
Eg nekter å identifisere meg med denne utruleg slitsomme karen.
Eg skulle likt å vite hva ein mann kan ha gjort med deg som er så utruleg bitter!!
du er heilt patetisk, og eg blir direkte flau over å være fra samme side av fjella som deg.
skam deg.....

Adolf

over 18 år siden

Adolf

Det har ikke slått deg da Aage, at vedkomne faktisk siktet på deg, og desverre bomma.

tilskuer

over 18 år siden

tilskuer

hmmmmm. Her var det da ganske mange respektløse påstander både mot enkeltpersoner og vestlendinger generelt. Har moderator sovnet eller ??

Kremt

over 18 år siden

Kremt

tilskuer: Det var vel kanskje litt sarkasme i mitt innlegg, og ikke et angrep på vestlendinger? Hadde du fulgt med i debattene tidligere hadde du nok skjønt det.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Nåja.
Det store problemet på Bærheim er vel når en slår ut på 3 og slicer til fairway 4.
Men denne gangen opplevde vi faktisk at de slo ut på 5 og traff fairway 2. Det er ikke lett.
Det lille ropet vi avhørte var faktisk utslag på 9 som gikk klart mot 18 og jeg garanterer.
De hadde ikke vestlandsdialekt.
En må spille veldig bredt for at Bærheim kan virke smal. Men for mange tilreisende er det nok slik. :-)

...

over 18 år siden

...

Når pensjonsister som i snitt slår 80 meter langt begynner å diskutere problemstillinger rundt trang/bred bane så synes jeg enhver grense er overtrådt.

Diskusjon rundt trange baner eies av oss som driver over 200 meter.

Basta.

Enhver dust kan vel holde seg på fairway når utslagene knapt når samme lengde som en gjennomsnits chip.

uuufff

over 18 år siden

uuufff

håper dere en gang besøker bærheim .

det er ikke en kanon bane men den er ok ( blir bedre for vært år ) .
østlendinger er spesielt velkomne :) .

vi er ikke alle fremmedfindlige nisser som skylder alt på greenfee spillere.

aagolf : det kan jo tenkes at karen du beskylder for ikke ha ropt fore kan ha andel å være medlem i sandnes gk selv om han ikke er fra sandnes ?

du nevner også at problemet er når du driver fra 3 og slicer mot 4 ???

det er jo et åpent felt og man har full oversikt ....

vil si det er mot satt at problemet er de som slicer fra 4 for da ser man ingen ting ...eller hooker fra 3 ned til greene /fw på 7`en .....eller utslag hull 5 som slices/ pushes mot hull 15 . eller hulll 17 mot utslag på 2`en . Alle disse er jo blinde og du har jo nulloversikt om der er folk som slår seg ut hvis folk ikke roper ...så kan du få meget vondt i knotten ...... men som alt annet så har vi nok forkskjellig syn på dette og

Vestlending

over 18 år siden

Vestlending

er Aagolf en person? personangrep nevnes her, men så vidt eg kjenner til, så er Aagolf et nick. hvorvidt noen kjenner denne Aagolf som en person blander eg meg ikkje inn i, men det skal vites at eg ikkje vedkjenner meg karakteristikkane han kommer med, for dei er berre latterlege.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det spiller da ingen rolle hvor langt du slår prikken så lenge du dasker ballen OB eller i vann til alle tider.
For alle dem som har styring med slaget er breddene på Bærheim rikelig for oss vestlendinger.
Og Uuuuff.
Alle tre hadde tydelige greenfeelapper på bagene. :-)

Langemann

over 18 år siden

Langemann

Ting som tydligvis irriterer Vestlendinger ,
Greenfee spillere , Hcp under 15 , runder på under 4 timer , unge golfspillere , folk som har noe sakelig å komme med på dette forumet ,mm.

Med fare for å fornærme de av dere fra Vestlandet som er "normale".

Men Bærheim golfbane med Aagolf i spissen , ikke bra :-(((((((
Håper de av dere som vet hvem dette individet er prøver å snakke litt fornuft til det .
Er dårlig reklame for alt nedenfor Kragerø.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jeg har nå gått i terapi som følge av den enorme mentale belastningen det er å skrive på nettforum, og lært følgende.

folk som sutrer over personligheten til andre har ofte en lik personlighet som den de påfører den andre.
m.a.o. folk som hyler og skriker om juks og uhøflighet og ufyselig opptreden er ofte den personen de sutrer om selv.
Selvopphøyelse er ofte en trøst for manglende egenskaper, og benektelse, samt ignorering av direkte forespørsler er ofte rene bekreftelser på sannferdige forhold.

m.a.o. så kan alle konkludere selv hva som gjelder hvem her inne, uansett om de kommer fra vestlandet, nordnorge, sørlandet, østlandet, Abu Dhabi eller Mombasa.

lykke til og god bedring til alle som finner sin egen diagnose...... :D

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Nå synes jeg at du ikke skal drikke mer i kveld Yngve. :-)

ny i forum

over 18 år siden

ny i forum

Hold kjeft aagolf!! Er flau på vegne av alle vestlendinger. Er medlem i stavanger og håper at noen i bærheim kan be gubben holde kjeft snart. Han ødelegger for en hel klubb og vel så det, og jeg selv vil heller spille alle andre baner enn å risikere å møte denne fyren på bærheim. Lover herved at jeg ikke kommer til å spille på bærheim så lenge fyren fortsetter med pisspreiket sitt.

LunaDN

over 18 år siden

LunaDN

Yngve!!
VEELDIG godt formulert.
Det er ikke ment sarkastisk.

Lost ball

over 18 år siden

Lost ball

Jeg var på Bærheim i dag, og krysset fairwayer i hytt og he.....! Jeg kan i motsetning til min klubbfelle ovenfor love at jeg skal komme tilbake med ett ambivalent håp om å "treffe" den lille bitre mannen der ute. Forresten gutter, skal vi spleise på protimer til han som nesten traff? Så forbedrer vi muligheten til neste gang, mener jeg...?

Det er for øvrig reinspikka bullshit å hevde at en del av hullene (blant annet 3-4-5-7 og 1-9-18) på Bærheim ikke er satt for tett.

Langemann; nåde den som spiller selskapsrunder på Stavanger på noe særlig mer enn 3:45, men jeg skjønner deg jo...

Aagolf: gå og lek med noe giftig på jernbaneskinnene.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

God morgen alle fans.
Her har det tydligvis vært fest i natt. Alle fire har fått utfolde seg av hjertens lyst.
Nå er det bare litt under 2 timer til vi alle samles til dugnad så kan vi snakkes der.

01.54. En kan forstå

over 18 år siden

01.54. En kan forstå

et denne typen kaller seg lost ball. Hvorfor ikke bare holde deg på drivingrangen og la banene brukes av folk som kan slå.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her