Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Min største golfopplevelse

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Jeg var så heldig å få spille en runde med TW i fjor sommer, og det er vel ingen hemmelighet at han har et slag-repertoar som går utenpå de fleste. Det råeste var likevel når han måtte slå seg sidelengs ut av en fairway-bunker på et par 5 hull og hadde 230 meter igjen til forkant green, med vann i forkant.

Fordi greenen gikk på tvers av spilleretningen hadde han lite og stoppe på og sier: "Jeg må slå en fade for å få denne til å sitte på greenen". Der vanlige dødelige ville tatt straffen og lagt seg opp, klinker han til med en Sonartec-rescue, fader ballen silkemykt inn på kaka noen meter fra pinnen. Målt med laser til 250 meter! Det var årets slag og bevis på at det finnes bare EN TW! :D

(PS. Takk for hcp-kortet)

Longshanks

over 18 år siden

Longshanks

Høres helt rått ut. For en kontroll. Hvor var dette og hvilken anledning?

TW

over 18 år siden

TW

Takk Fjosok.
Du er min helt.

Lake Placid

over 18 år siden

Lake Placid

Snakker vi PlayStation?

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Anledningen var mini-Ryder mellom Miklagard og Losby, på hull 7 Miklagard. TW vant selvfølgelig sin match, som alle andre fra Miklagard også gjorde faktisk...

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Må bare røpe at TW (den ORIGINALE) er Tore Waagø, daglig leder på Miklagard.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her