Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hjelp!

Minst1

over 18 år siden

Minst1

Skal til Orlanda,Florida i påsken og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg litt?
Hvor skal jeg kjøpe golfutstyr?
Vet om Edwin Watts` sine butikker, men ellers vet jeg lite.
Finnes det flere ¨nettbutikker¨ som har utsalg?

På forhånd takk for tips!

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Golfsmith og tgw har kanskje noe der nede?!

Misunnelig? Neida......

Ho Bengan

over 18 år siden

Ho Bengan

Edwin Watts (International Drive) kan anbefales på det varmeste. Mailet med butikksjefen (Wayne) noen dager før besøk i vinterferien og hentet ut masse snadder. Til og med utstyr som ennå ikke var offisielt lansert.

Florida golfer

over 18 år siden

Florida golfer

Edwin Watts sin butikk på Int. Drive er vel verdt et besøk. De har fatisk totalt 6 butikker i området. Golfsmith har to butikker i Orlando, den ene ikke langt fra Edwin Watts sin butikk i Int. Drive.

Langs Int. Drive ligger det flere såkalte "golf outlets" som har veldig hyggelige tilbuds priser på det meste og overraskende godt utvalg. Når jeg var der i fjor fant jeg faktisk mest i disse butikkene. Ble "dyrt" som om det var billig.....

Anbefaler deg å sjekke div. tilbudshefter en finner på hotellene, evt sjekke telefonkatalogen. Var slik jeg fant endel av butikkene.

Aahh, skal bort halvannen måned igjen til sommeren. Ble helst litt reisesyk.

Minst1

over 18 år siden

Minst1

Takk for tipsene. Ser ut til at Edwin Watts blir stedet å shoppe nytt utstyr. Sendte de en mail igår og svaret var at de ønsket meg velkommen til å handle. Jeg skrev at jeg skulle handle 2 komplette sett med Driver, hybrid, jernsett og bag. De skrev at de sa seg villig til å sende ett hjem for å spare toll.
Samtidig kunne jeg også regne med ¨discount¨ved kjøp av 2 komplette sett..
Jeg sendte til svar at dette hørtes meget lovende ut og takket for raskt svar.
Ved lunsjtider idag fikk jeg svar igjen og i ett vedlegg lå det 4 greenfee billetter til ¨Grand Cypress¨ golfbane.
Hadde det vært slik i dette landet!
Nå er reisen bare 8 dager unna og jeg kjenner at jeg klar for spill på gress igjen. Forhåpentligvis med ett helt nytt sett!

Størst1

over 18 år siden

Størst1

Minst1:

Da er vi flere som gleder oss. 1 uke igjen for undertegnede. fare for at det kommer til å gå ei kule varmt på kortet. Hvordan skaffet du deg greenfee biletter sa du? hvem kontaktet du?

Minst1

over 18 år siden

Minst1

Jeg fikk disse greenfee billettene av Edwin Watts........

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her