Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvilken driver for hcp3 ???

Totalt Forvirra

over 18 år siden

Totalt Forvirra

Taylor Made R7TP v Taylor Made Burner TP ?
eller
Callaway FT-i tour v Callway FT-5 tour ?
eller
Titleist 907 D1 v Titleist 907 D2 ?
Hva med Ping Rapture, Cleveland Hi-Bore, Nike Sumo2, Srixon, Wilson, eller MacGregor ?

Føler det er på tide med en ny driver, men aldri har jeg vært mer forvirra.
HELP ME PLEASE

TM 540

over 18 år siden

TM 540

bør du ha.
Jeg har en pent brukt en som jeg ikke mestrer

Ping G-5

over 18 år siden

Ping G-5

selvfølgelig

Totalt Forvirra

over 18 år siden

Totalt Forvirra

Takk for tips, men jeg bygger ikke museum.....

seb

over 18 år siden

seb

tror ikke det er så mye hjelp å få her .... det som passer for en passer kanskje ikke for deg .

alle de du nevner er jo kjente bra drivere .

selv ville jeg valgt burner eller nike sumo2.

kallekløver

over 18 år siden

kallekløver

Hi Bore XL, utrolig lettspillt

Stoon

over 18 år siden

Stoon

Oisann... Nå er det åpent for alle norges ørtogførtitusen golfspillere å uttale seg om hvilken driver de synes er best. Jeg har en sterk mistanke om at "Sterkt Forvirra" ikke blir mindre forvirra etter dette. Du må selfølgelig prøve ut dette selv med din kropp og ditt slagmønster.

Anders

over 18 år siden

Anders

Svaret er vel ganske åpenbart, ta en tur til en pro og test ut de forskjellige driverne.

jonag

over 18 år siden

jonag

Jeg ville tenkt først på flex/skaftlengde/loft og deretter på hvilket hode = finn noen som bryr seg om dette og gir deg drivere å teste

snappy

over 18 år siden

snappy

Vanskelig å gi noen kommentrer på dette ettersom de fleste av oss ikke har prøvd alle disse.

Ser at Henrik Bjørnstad skryter ab Burner. Se HB blogg.

snappy

over 18 år siden

snappy

Til Jonag:

Man ikke tenke på de tingene du beskriver først. Alle drivere oppfører seg forskjellig med tanke på loft.

Ping G2 8,5 grader går høyere en Taylor MAde r7 9,5... f.eks.

Skaft funker også veldig forskjellig... Bedre å finne et hode man liker, så begynne å finne riktig loft og skaft

jonag

over 18 år siden

jonag

OK det, men dessverre har mange køller annet loft enn oppgitt, så om man får målt loftet så blir forskjellene mindre. poenget mitt er vel at skaftet er viktigere enn hodet (sett bort i fra loft), så om man velger hodet først eller sist er vel greit.

ping rapture

over 18 år siden

ping rapture

har nettop fått den.. UTROLIG bra driver!

test den ut og du vil bli frelst...

Langemann

over 18 år siden

Langemann

Prøv den nye tour modellen til Cobra :-)
går langt og rett .

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Er du forvirra har jeg et godt råd - ta turen til Darren WC på Mikla og be om råd. Ikke hør på 700 velmenende forumdeltagere....

Bobby Peru

over 18 år siden

Bobby Peru

http://www.golfdigest.com/hotlist/

Tarzan

over 18 år siden

Tarzan

Det er som folk sier. Du MÅ teste driveren før du kjøper. Har selv Cleveland Hi bore og er veldig fornøyd men har testet veldig mange og det er mange gode. Skaft og ikke minst følesen du har nør kølla holdes i hånden er veldig viktig. Sjekk også ut Hotlist som posten over viser til. Den bør være en av de med gull merke.

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Hmmmmm.... det er en aktuell forfatter som har latt det slippe ut at han kaller seg Bobby Peru..... Har vi forfattere på forumet?

hmmmmmmmm

over 18 år siden

hmmmmmmmm

godt gjort å komme ned på hcp 3 uten å vite hvilken driver som passer best.....

snappy

over 18 år siden

snappy

Føler også dette var litt merkelig... Mn mn.. Noen er medlem på baner der man slår ut med 7'er jern, og chipper inn på greenen.. Også kjent som Mikke mus baner... Ligger nok noe slik bak..

Bobby Peru

over 18 år siden

Bobby Peru

Bobby Peru ... just like the country.

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Kom ut av skapet Bobby - det er ikke to mennesker som kommer på samme nick av den sorten....

Bobby Peru

over 18 år siden

Bobby Peru

Må nok skuffe deg Sam, har ingen anelse om hva du prater om.
Tror nok du blir overrasket hvis du googler Bobby Peru - er nok langt fra alene å benytte det som nick ;-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her