Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Alicante i påska

Karl

over 18 år siden

Karl

Noen som nylig har spilt golf i dette området? Lurer på baneforholdene på f.eks. Alicante, La Sella, Real de Faula, La Finca, El Saler og El Plantio. Takker for tips :)

Cante Ali

over 18 år siden

Cante Ali

Alle er åpne med sommergreener!

hemmi

over 18 år siden

hemmi

Hvis du går inn på linken nedenfor så kan du se om det er noe som skjer eller skal skje på de banene du nevner.

www.golfholidaysonline.com/green_fees_costablanca.html

Jeg skal ned tidlig i mai, så det hadde vært fint med en rapport når du kommer hjem

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Reiser ned søndag for å spille Bonalba, El Saler, La Finca, La Sella og Oliva Nova og legger inn en rykende fersk statusrapport når jeg er tilbake

Karl

over 18 år siden

Karl

Flott, Yorkie! Bra med ordentlig tilbakemelding fra folk som har testet banen. Hvis man ringer og spør på banen så svarer de jo alltid "good conditions" selv når de har hullpipelufta greenene! Banditter ;-) Igjen, takk for kommende tips!

Nick Faldo

over 18 år siden

Nick Faldo

Spilte i Alicante-området sist helg. Alle banene vi spilte (El Plantio, La Finca og Alenda) var i god stand. Best greener var det på Alenda, men greenene på de andre banene var gode og jevne de også, men litt tregere. Fine fairwayer på alle banene.

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Akkurat hjemkommet fra Alicante, og samstemmer med NF. De banene vi spilte var i god stand (Bonalba, La Finca, La Sella og Oliva Nova) gode fairwayer, og gode grener. Vi spilte også El Saler og det er en skuffelse at man kan neglisjere vedlikehold på en så fantastisk bane, grenene var greie nok men fairwayer var sørgelig (de har stengt hotellet for komplett ombygging, så mye av årsaken ligger nok her). Så dere som skal til Alicante i påsken, gled dere og god runde(r)! Håper dog dere er heldigere med været enn vi var, det var jevnt med regn den første halvdelen av uken!

JanB

over 18 år siden

JanB

Dersom noen ønsker rapporter eller andre opplysninger og billig green-fee, protimer eller lokale tips er det bare å sende meg en mail. Jeg bor her nede på Costa Blanca og jobber som coach på flere baner.

lurulf

over 18 år siden

lurulf

Har akkurat spilt Alenda og Real de Faula. Alenda hadde gode greener og ellers bra stand, men banen i seg selv er litt kjedelig - men riktignok relativt snill mot vinterrustne golfsvinger. Real de Faula har fortsatt bare middels bra vedlikehold - trege, men relativt jevne greener, mangler sand i en del bunkere og ellers tørt og hardt. Banedesignen er derimot bra.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her