Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Taylor Made R7TP

Skrens Petrus

over 18 år siden

Skrens Petrus

Noen som har erfaringer med disse jerna? Kom på markedet i oktober 2006. Er det f.eks noen av PGA-tour spillerne som har gått over til å spille med dem?

Bobby Peru

over 18 år siden

Bobby Peru

Mener jeg så at David Toms spiller med de (i år).

MB

over 18 år siden

MB

Todd Fisher, Robert Garrrigus, Tom Lehman, Sean O'Hair, Joe Ogilvie, Brant Snedeker spilte alle med r7 TP jern under AT&T på Pebble Beach tidligere i år. I tillegg vant Reteif Goosen i Quatar med r7TP jern

Skrens Petrus

over 18 år siden

Skrens Petrus

Ifølge Taylor Made's egne internettsider spilte Retief med rac Forged TP jern i Qatar Masters, altså ikke R7TP.

Ikke overbevist

over 18 år siden

Ikke overbevist

har prøvd dem på rangen, de er OK (selvfølgelig), men kan ikke måle seg med rac LT

king ben

over 18 år siden

king ben

Jeg spilte med LT i fjord.....

Nye r7TP kommer om en uke........ Kan ikke sammenlignes

mikkelrev

over 18 år siden

mikkelrev

Retief Goosen har spillt med R7TP, med frysfunskjon på TV kan jeg si det med 100% sikkerhet...det var i en av turneringene i Østen men jeg tror det var senere enn Qatar Masters

uansett så ser de veldig fine ut, de vanlige R7 jerna så ut som en mellomting av Rac OS og en eller annen Callaway kølle....

Flucker

over 18 år siden

Flucker

king ben: nå er det vel ikke akkurat LT-køllenes feil at du shanker hele tiden.

hihi

H

over 18 år siden

H

Det stemmer Mikkel Rev.
RG spilte med de i JWC i Thailand for to uker siden.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her