Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

God tur til fjells i påsken

Flyer

over 21 år siden

Flyer

Flere baner i Danmark er åpne med sommergreens, og flere vil åpne i påsken.
Vil bare benytte anledningen til å ønske de som fremdeles ikke har fått nok av kong vinter, og som frivillig oppsøker snøen - god påske. Selv setter jeg snuten i andre retnigen.

Terje

over 21 år siden

Terje

Det gjør ikke jeg - jeg drar nordover til Nøtterøy og spiller der på sommergreener og gresstees

(selvfølgelig kan det komme snø slik at åpningen skjer senere, men jeg håper jeg slipper å ta danskebåten)

moetobe

over 21 år siden

moetobe

Har sett at Nøtterø åpner med sommergreener. Hørte på radioen i dag at Wiederøe hadde store forsinkelser på Torp på grunn av snø. Ligger ikke Nøtterø og Torp relativt nær hverandre?

Værgud

over 21 år siden

Værgud

Jo, men snøen som faller nå ligger på bakken i ca. 30 sekunder. Snø er ikke noe problem. Det er telen og fukt i bakken det kommer ann på.

LarViking

over 21 år siden

LarViking

Korthullsbanen er meget bra, snart åpner den store banen også.
Men jeg drar nå til fjells likevel, mye mer kos med en herlig skitur i fint solskinn enn enn å gå å surre mellom brunt vissent høstgress uansett hvor mye man velger å kalle det "sommer"-greener

Helge Rydningen

over 21 år siden

Helge Rydningen

Spilte på Larvik i påsken i fjor under meget gode forhold. I år går turen til Tenerife og Golf De la Sur, men 2. påskedag er jeg på plass i Larvik. Det skal bli moro det.

Nøtte

over 21 år siden

Nøtte

Nøtterøy åpner i helgen - flaggene settes ut i skrivende stund...

Undrende

over 21 år siden

Undrende

Hvem f... er interessert i hva Flyer gjør i påsken....

Flyer

over 21 år siden

Flyer

No livnar det lundar
no livnar det i li
mens flyer drar til Danmark
drar andre ut på ski (god tur).

SB

over 21 år siden

SB

Rettelse: ...no lauvast det i li...

18 hull på mandag og 18 hull i dag.
(i solskinn etter arbeidstid, på hjemmebane med sommergreens)
Vår er en fin ting.
Golfsesongen har startet for fullt!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her