Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf i strømstad

kåre

over 18 år siden

kåre

Jeg ser at strømstad gk har åpnet.
Kan man betale med norske penger der ?
Bankkortet mitt virker ikke.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Det er vel heller slik at det nesten ikke kan betales med svenske penger i Strømstad..

Norske penger går bra.

Henke

over 18 år siden

Henke

Der forventes snarlig rapport fra Strömstad...

Trenger å høre om det er verdt turen.

kubein

over 18 år siden

kubein

Er den åpen med sommergreener? Det er jo veldig bra...ser at Dynekilen åpner på fredag

Kåre

over 18 år siden

Kåre

Det står på hjemmesiden til strømstad gk at de har åpnet, men står også at man må vise hcp-kort, noe som kan bli ett problem da de fleste vel ikke har fått tilbake det fra hjemmeklubbene.

Gurk

over 18 år siden

Gurk

Jeg skal spille i morra. Lover å gi rapport når jeg er tilbake!

Henke

over 18 år siden

Henke

Sommergreenene er åpne ja. Fabelaktig.

De er jo alltid så trivelige der, så jeg tror ikke man blir nektet spill hvis man forklarer at klubben har kortet.

Det klør i svingen...

golfkongen

over 18 år siden

golfkongen

hvorfor i allverden sender dere inn kortene deres. Er jo bare og ta en kopi av kortet og sende det det inn til klubben for revisjon. Kortet er jo gyldig til 31.03.07.

Gurk

over 18 år siden

Gurk

Spilte banen idag i strålende vær. Greenfee er 250 kr for 18 hull. Utslagene er stort sett fra matter, og det er sommergreener på alle hull. Fairwayen var fuktig, plugget 3-4 baller iløpet av runden, men ikke noe problem å finne gresstuster å legge ballen på innen rimelig avstand. Greenene var akkurat slik en kan forvente at de skal være i forhold til kalenderen, ett stort pluss var nye hullplasseringer for dagen og skarpe og fine hullkanter.
Skal det nevnes ett minus ved forholdene, må det være matteutslagene. Disse var nemlig ganske ujevne, og dessuten ikke så lette å plassere peggen i.

Konklusjon: Banen er absolutt verdt ett besøk.

NB: Foreløpig ingen mulighet for å kjøpe mat!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her