Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Simulatorspill, priser

Stoon

over 18 år siden

Stoon

Jeg synes simulatorspill er en brukbar erstatning for "real life", men undres over de til dels skyhøye prisene enkelte sentre tar. Bortimot 400 kr pr time kan forekomme, selv om over halvparten av båsene er tomme, og grafikken er høyst varierende ... Prisene burde vært senket med minst 20-30%.

Henke

over 18 år siden

Henke

Golfsenteret/Myrens sportssenter tar 180 kroner pr time før kl 16 på hverdager - det syns jeg er helt greit. I praksis 180 kr pr pers for 18 hull. Og det på simulatorer som setter FullSwing i skyggen.

golfer

over 18 år siden

golfer

askim golfsenter tar 150 kr for 18 hull! bra pris!

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Henke, prisene på Golfsenteret på sandaker er kr 200 per time før kl 1600 og 300kr på kvelden og i helgene.

De som er medlem på treningssenteret får 20% rabatt. Dvs 160kr før kl 1600 og 240 etter kl 1600 og i helgene.

Simulatorene er ikke av typen fullsving og kan leses om her :
" www.aboutgolf.com "

Henke

over 18 år siden

Henke

Stemmer, Fulland. Gikk surr i tall her nå. I Ski sentrum tar de 180,- i timen før kl fire for FullSwing, mens Myrens Sportsenter tar 200,- for AboutGolf. Det var det jeg mente; både billigere og bedre. FullSwing blir litt irriterende etter å ha prøvd AboutGolf.

Tom

over 18 år siden

Tom

Fornebu tar 150 før 16:00 men det er ganske fult fram til 14:00. pensjoniist treff fra klubbene i nærheten. Ikke de beste simulatorene men helt ok. Haga tok 350 i timen sist jeg var der.

..

over 18 år siden

..

fornebu:
150 før 16
300 etter 16
250 i helgene

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her