Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Flyer

Savnet Ramnefjell uken

over 21 år siden

Savnet Ramnefjell uken

La merke til at Ramnefjell fikk mye pepper på dette forumet før jul som kommentator på viasat sport. En del av kritikken var kanskje berettiget, men han har blitt vesentlig bedre, faktisk så bra at jeg vil kalle han god. Denne week-enden har jeg faktisk savnet han.

Brian Phillips

over 21 år siden

Brian Phillips

I agree 100%!!!

Brian

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Etter det han sa for en stund siden, tror jeg han flyver rundt og leter etter Lillehammer på turen over fra Rena. Holder tydeligvis formen , selv om han er en mann i sin beste overgangsalder. GODT GJORT.

Ikke enig

over 21 år siden

Ikke enig

Syntes han nye var bra jeg. Vi får alt i fra fyllehistorier til instruksjon :-) Hva heter han forresten... Dessuten syntes jeg egentlig at danskene er best (viasat sport 1 dk) Der får vi jo instruksjon i pausene, når de sender reklame er det jo bare å zappe over på norge... GO CAMPBELL, jekk ned eplekjekke epleby...

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Det er to nye tror jeg - en på EPGA og en på PGA ? Han på EPGA heter Jon Erik Ross eller noe ..... ikke bra, kommentarer som "her er det en spiller jeg ikke vet hvem er .... etc. Heller Ramnefjell - mye heller Ramnefjell. Han vet hva han snakker om, lærer seg banene og har blitt uendelig mye bedre.

enig

over 21 år siden

enig

Han nye på epga er håpløs synes jeg. Han kan ikke golf, men endel tennis(gammel landslagspiller). Forstår ikke hva han gjør der, han er først og fremst glad i sin egen stemme. Han som kommenterte pga synes jeg var behagelig, virker som han skikkelig peiling og kjennskap til gutta. Men som tråden startet, Asbjørn er blitt mye bedre og det går lengre å lengre mellom gangene han roter seg bort i noe uinteressant.
PS!!! han gikk nok birken i år også, vet ihvertfall at han gikk i fjor...og sprek er han.

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Asbjørn gikk på 03:57:02 i B.rennet. Klarte merke3t i sin klasse. meget sprek tid i lys av de forholdene som var der i år..... Kjenner mange som gikk og de var langt bak pers'en sin. (Vinnertiden var ca. 2.48.55)

Asbjørner bedre enn begge de nye - men han nye på PGA burde av og til sitte sammen med Asbjørn i studio - det ville kunne bli brukbart... Foreløpig er han ikke på høyde med Asbjørn på kunnskap om spill og teknikk...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her