Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Norsk seniorgolf viser vei igjen. Østler

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Turneringsstart i Rogaland

Av bj

Vårspretten på Bærheim, Stavanger og Sola blir første møte.

Vi forventer stor deltagelse, og gleder oss til å møte alle gamle venner, og forhåpentlig flere nye.

Fredag 27. april starter vi på Bærheim. Lørdag blir det Uttak på Stavanger for Klasse 1 og 2, og søndag deler vi i 2 shot-gun turneringer. Klasse 1 og 2 på Sola, med Uttak, mens kl 3 og 4 spiller Bærheim. Felles premieutdeling på Sola.

Vi gjør hotellavtaler både inne i og utenfor byen. Bestilling til

hotell@seniorgolf.no

ariel

over 18 år siden

ariel

Fortell litt mer da aagolf, hvordan gjør du det i konkuranser?
Med 90 turneringer i året tipper jeg du er god!
Hva er dine plassseringer?
Hvor mye er gjennomsnitt score?

doc

over 18 år siden

doc

ariel spydig

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Mitt bidrag kommer opp etter hvert på order of Merritt. Men normalt kommer det ca 140 østlendinger hit og de er alle velkommen.

Indek Såtte

over 18 år siden

Indek Såtte

Merkelig så hyggelig du skal være mot østlendinger når du kan tjene penger på oss....
hvis vi er uhøflige regelbrytere som er lite hyggelige alle sammen, så kan jeg ikke si jeg føler meg velkommen hos deg.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det trenger du da heller ikke Indexgutt. Det blir fullbooket uten deg. Og da blir jo også festen mye hyggeligere.

Snappy

over 18 år siden

Snappy

Mitt bidrag kommer opp etter hvert på order of Merritt.

Da spør jeg.. Heter du virkelig Aagolf?

Blir vanskelig å finne din plassering dersom det ikke er navne ditt mener jeg.

En ting til.

Jeg er selv fra vestlandet. Jeg bor sikkert ikke langt fra deg når du er i Norge. Rundt 10 min med bil vil jeg annta. Merkelig at du har et så forvrengt bilde av østlendinger.!!

Ser flere her inne som mener at østlendinger er noen fæle mennesker. Hvorfor?

Jeg spiller da golf, jobber, har mange venner som er fra østlandet. Jeg har til og med en fyr fra Bærum som er gift med min søster, og han er helt okay han..

Men så er det mange jeg må streve for å liker også.. Et eksempel kan være enkelte spillere som kommer fra klubber øst på som normalt går med. Bleket halv langt hår og panne bånd (helst rosa eller hvit), en galvin Green bulse som sitter nede på låret, og ikke over rumpa som den skal. Og en halv boks med General under leppa. Eller personer som ved hjelp av litt bokstav lek med navnet sitt kan lage et ord som PEnger som de graverer inn på capsen sin. Disse finnes det desverre noen av. Jeg er av den konservative typen som faktisk må gjøre en innsats for å ikke misslike disse personene. Men når jeg føler det slik av bare å se på personene må hef si at dette er galt. Jeg kan ikke dømme en person ut fra hvordan han går kledd osv.

Desverre er det noen jeg misliker selv etter at jeg har pratet med dem. Disse liker sikkert ikke meg heller. Er ofte en sammenheng her.... Men det er langt fra riktig å si at alle østlendinger er slik på bakgrunn av et ti talls personer. På en P4-Tour turnering vil jeg anta at rundt 80 av dem er fra østlandet. Dvs at det er mange greie mennesker på østlandet også. Se bare på Bjørnstad.. Han er da fra østlandet, og er en kjempe person. Tutta, Orveland (Begynner å like typen etter å ha spilt en del med han, snill som bare det. Kult at han satser) har jeg nok/nok hatt mer vanskeligheter med, men jeg gir dem iallefall litt tid før jeg dømmer dem.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jeg tror det er bare å gi opp å psykoanalysere holdningene til Aagolf. han har tydelige mindreverdighetskomplekser, og skjærer alle over en kam helt uten grunnlag, for så å ta på seg hyggeligmasken og late som han ønsker oss velkommen til vestlandet for å legge igjen penger i klubben hans....

forkastelig spør du meg, men jeg har jo bare søvndyssende innlegg i følge hr. Aage Larsen, så jeg forventer ikke noe særlig med positiv respons på denne heller.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Nå er det jo veldig lite interresant hva forumets selvutnevnte personmobber Yngve mener. Han går seg vill overalt med sine lange søvdyssende selvmotsigelser.
Hva gjelder Snappy så er jeg veldig enig med mye av det han skriver.
Vi har lang erfaring i at selv østlendinger klarer å oppføre seg som folk når de er på korte turer her vestpå.
Hvorfor vites ikke, men det er klart at den friske luften og det smittende humøret som vi vestlendinger har, nok har stor betydning.
Dessuten er det hyggelig å spille golf på våre baner.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

du verden. har du jekket opp språket et hakk Aagolf?
ser ikke helt selvmotsigelsene mine, men du kan kanskje opplyse meg!
personmobber? hehe. den var ny....
vet ikke helt hvem som har bestemt at østlendinger er pakk, men jeg vil vel kanskje si at det er folkegruppemobbing det du holder på med, men det er kanskje mye bedre enn å ta igjen på han som utøver denne hetsingen av flertallsbefolkningsgruppen i landet vårt!

uff

over 18 år siden

uff

aagolf du er en skam for alle vestlendinger , håper driveren din brekker , og du blir ekskludert fra dette forumet . Du er blitt en pest og en plage . Heldigvis fines der få som deg på vestlandet .

at du skyver alle østlendinger under en kam fordi noen var uhøflig mot deg på golfbanen ...... ? get over it .

hvis du er som person du slik du skriver om andre tror jeg ikke du er den som er mest høflig selv .

Moderator

over 18 år siden

Moderator

Aagolf,

Nå får du en siste advarsel på å moderere disse angrepene på østlendinger. Vi er ikke interessert å ha slikt på forumet ettersom det bare blir krangling i etterkant. Hvis du ikke klarer å holde deg i skinnet må vi dessverre fjerne innleggene dine.

På forhånd takk.

Modesjatosj

over 18 år siden

Modesjatosj

Mobb nordlendinger i stedet, de er vant til det.

tilskuer

over 18 år siden

tilskuer

Det går ikke an å mobbe oss nordlendinger. Vi har enten et overdimensjonert selvbilde som gjør oss umottakelig for mobbing, eller vi er for dumme til å forstå at vi blir mobbet.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Jeg er helt enig med tilskuer :) Vi er skånet for mobbing genetisk sett

Adolf

over 18 år siden

Adolf

Som Aagolf har skrevet flere ganger her på forumet,
så er navnet Aage Larsen.

Jeg skal iallefall følge med på order of Merritt.

Eagle

over 18 år siden

Eagle

Det er underlig å se hvor mange anonyme nickere som er ute etter Aagolf og hans private navn og stilling.
Undres på hva disse personene ønsker å oppnå med dette.

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Aagolf har selv oppgitt sitt navn, og jeg skal også følge med på "Order of Mareritt"

Eagle

over 18 år siden

Eagle

Alle som vil kan jo følge med der, men hvorfor?

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det er helt i orden Moderator. Jeg skal love å ikke bruke ordet østlendinger mer. Jeg forsår jo godt at du sliter med alle dem som er kranglete. Resten av landet har nok også nå fått med seg essensen.

Adolf

over 18 år siden

Adolf

Nå er jeg redd du lover mer enn du kan holde Aagolf.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Ikke jeg. Det er ikke meg som er kranglete. Det er du og Yngve og noen fler som ikke tåler at andre har rett.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Jada Aagolf. Du har helt rett.

Eagle

over 18 år siden

Eagle

Selvfølgelig Flucker har Aagolf rett. Vi andre som har fulgt med litt har jo sett at om Aagolf legger ut et innlegg så kommer det raskt 20 innlegg mens Aagolf går turnering.
Yngve, Adolf og flere av samme type går rett etter strupen og oppfører seg som premenstruelle kjerringer enten det går mot Aagolf, Simen, Tilskuer aller andre som har fornuftige innlegg på forumet.
Alle med kunnskaper skal tas er visst det viktigste for disse forumterroristene.

H

over 18 år siden

H

Eagle
Jeg ser at noen kanskje tar vel hardt i tilbake mot Aagolf, men han driver hele tiden med drittslenging om østlendinger, lavhandicapere som iflg han jukser, han opptrer som en bedreviter på en ufyselig måte.
Dette blir litt sånn som da man gikk i barneskolen. Erter du andre, så får du tåle en på trynet. Nytter ikke å sutre.
Aagolf er en 24 hcper i golf og en 54 hcper i kommunikasjon.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Eagle: nå driter du deg litt ut her. Synes du det er riktig av folk å komme på et forum og bare prate drit om østlendinger? Uberettighet barnslig vissvass om hvor dårlig alle østlendinger oppfører seg? Det er et sånt forum du ønsker å debattere i?

Eagle

over 18 år siden

Eagle

H.
Hvordan kan en være bedreviter på en ufyselig måte?
Hva er galt med å vite bedre?
Jeg har lest alt jeg har kunne finne fra Aagolf, men her ikke kunne finne et innlegg som kan karaktiseres som drittslenging.
Drittslengingen har alltid kommet i svarene.
At lavhandicapere jukser vet vi jo alle at de gjør dersom de ikke tror de blir oppdaget.
At Aagolf har 24 i HCP er da ikke noe problem. Det er da fryktelig mange spillere på det HPC nivået.
At han har vært på 3 i sin ungdom skal da vel ikke forringe hans kunnskaper.

Moderator

over 18 år siden

Moderator

Aagolf / Eagle

Du trenger ikke å forsvare deg selv fra samme IP. Det blir for dumt. Nå roer du ned oppførselen din så slipper du å bli sperret ute.

Eagle

over 18 år siden

Eagle

Det er i orden Moderator. Jeg har nå gått inn på mitt eget rom. Blir det bedre?

H

over 18 år siden

H

Jeg tror ikke han var på 3 i sin ungdom, og grunnen til at jeg nevner hans hcp er at han i flere diskusjoner slenger dritt om de med lavere hcp som "må ha jukset seg" til dette iflg han.
Jukset han selv da han var så lavt?

Og, Aagolf vet ikke bedre enn andre, men han tror han vet bedre.

Mistenker at Eagle og Aagolf er samme kar.

H

over 18 år siden

H

Å ja

jeg så ikke Moderastors innlegg.

Men da hadde jeg rett.
Vi under 10 er ikke juksere

Aagolf er det

Moderator

over 18 år siden

Moderator

Det setter bare kredibiliteten din i perspektiv for de andre debattantene at du ikke ser hvordan Aagolf har formulert innleggene sine når du er gift med han, broren, søsteren, sønnen, datteren eller samboeren. Fortsetter dere denne stilen her på forumet blir vi dessverre nødt å fjerne innleggene.

Eagle

over 18 år siden

Eagle

Med bakgrunn i Hs innlegg ber jeg Moderator informere om jeg får lob å skrive fra min egen maskin?

Moderator

over 18 år siden

Moderator

Som jeg skrev i mitt forrige innlegg er det helt greit, men fortsetter stilen deres (østlendinger er så dumme, lavhandicappere jukser) blir det sletting. Forstått?

Eagle

over 18 år siden

Eagle

Så har vi da konstatert at jeg og Aagolf ikke er samme person, kun naboer.
Det er greit nok. Aagolf har lovet ikke å irriterer folk fra et spesiellt område av landet (området er ikke nevnt).
Jeg skal selvfølgelig aldri mer arrestere lavhandicaperre når de skal ha straffeslag.
Vi skal bli så pyntelige så begge to.
Aldri svare på innlegg som kan forringe verdien av en golfspiller som putter utenfor tur.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Og da var saklighetsnivået tilbake igjen :)

Lykke til med seniorgolfen

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Seniorer er en særdeles oppegående gruppe golfspillere. La oss håpe at alle kverulanter på dette forum når det nivået.

Øl

over 18 år siden

Øl

Du et godt unntak ja

bb

over 18 år siden

bb

Hvorfor må du provosere med absolutt alle innlegg Aagolf? Hvorfor evner du ikke å ha en hyggelig framtreden på forumene?

Adolf

over 18 år siden

Adolf

Aagolf.
Snakk om å bli tatt med buksene nede.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Tja bb. Hva er en provokasjon.
Ingen kan da bli provosert uten at en føler at en er møtt en sannhet som en ikke liker.

bb

over 18 år siden

bb

Aagolf: Din gamle sævv

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Beklager bb. Det uttrykket kjenner jeg ikke

bb

over 18 år siden

bb

Smartingen

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Muligens bb. Men uttrykket er fremdeles ukjent

tilskuer

over 18 år siden

tilskuer

Som en svoren fan av KLM får jeg lyst å utbryte :
Hva ! Moderator - du her !.
Jeg har lenge lurt på hva som skal til for å bli moderert her.
I utgangspunktet er jeg helt enig i at debatten for og mot østlendinger med eller uten lavt handicap bør legges død. Vi vet hva Aagolf mener om dette (eller gjør vi egentlig det ?) , og vi vet også hvordan en engere krets av debattanter reagerer på aagolf's utsagn. Den saken er grei. Mitt syn på østlendinger er helt i tråd med Snappy. Jeg misliker ikke alle østlendinger og alle jeg misliker er heller ikke østlendinger.

Det jeg lurer på er imidlertid hvor moderator var i f.eks diskusjonen om putting i forhold til standarden på greener. Her synes det å være helt greit at en flokk men anonyme nick får drive med drittslenging, usakligheter og personangrep mot en person som prøver å debattere saklig under fullt navn, Simen Fulland. Det samme samme har aagolf m.fl. også vært utsatt for tidligere. Det skal altså være akseptabelt for en gruppe å angripe enkeltpersoner, mens det usaklig for enkeltpersoner å sjikanere grupper. Jeg synes dette er inkonsekvent og synes at det kunne vært moderert mer her.
Til Eagle vil jeg bare bemerke at jeg ikke føler meg "forfulgt" nok til å stille i samme klasse som Simen Fulland og Aagolf.
Jeg ønsker meg rett og slett flere saklige debatter og litt færre innlegg fra personer som skal "bevise sin manndom" bak anonyme nick og tastaturer.

Adolf

over 18 år siden

Adolf

Nå skriver jo Aagolf og Eagle fra samme IP adresse da

Nope

over 18 år siden

Nope

Flucker og Moderator er vel også samme person.

Adolf

over 18 år siden

Adolf

Er det sant moderator?

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Ja jeg modererer også på forumet.

Grunnen til at vi reagerer mot Aagolf er at han hele tiden ønsker å provosere, og vigle opp debattene på en barnslig måte. Det ønsker vi ikke på forumet. I den andre tråden du nevner legger diverse brukere opp til å få kritikk av andre. Det er vanskelig å moderere forumet slik at alle er fornøyde, men oppviglere kan vi kanskje være enig om er uønsket her. Jeg har heller ikke tid å følge med i alle debatter pga mye jobb for tiden. Det blir bare i perioder jeg får fulgt med. Beklager dette.

Går noe over til personhets så er det mulig å rapportere innlegg oppe til høyre i hver innlegg.

Hvem

over 18 år siden

Hvem

Litt morsomt at Aagolf ble tatt med buksa nede her. Han får ingen støtte av andre og bruker ett annet nick istedet. Grattis. Enda en low.

Eagle

over 18 år siden

Eagle

Nå har både Adolf og Hvem sovet i timen og som vanlig skriver de det som passer dem mot bedre vitende.
Jeg regner med at Flucker, moderator bekrefter at jeg og Aagolf har helt forskjellige IP adresser

Moderator

over 18 år siden

Moderator

Det bekreftes.

Adolf

over 18 år siden

Adolf

Nå er det vel ikke helt uvanlig med 2 maskiner i huset da

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Adolf,
nå får du ikke 2 forskjellige ip adresser utenfor huset med 2 PC'er inne i huset heller da.
ingen her inne som ser hvilken ip adresse du har på PC'en din, bare hvilken IP adresse som står på brannmuren eller modemet ditt.

d.v.s hvis det er en kontorbedrift med 100 ansatte, så vil alle vise samme ip adresse på nettet. det er bare på lokalnettet at de har forskjellige adresser.

Adolf

over 18 år siden

Adolf

Åkei da,
Herved trekkes alt tilbake.
Det var da som pokker

Yngve

over 18 år siden

Yngve

hehe....

H

over 18 år siden

H

Yngve
Det går vel med 2 IP-adr hvis naboen har ikke kryptert trådløst nettverk og du logger av eget og på naboens.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

ja, men svaret er det samme, for det er 1 IP adresse pr. brannmur, og når du er på naboens nett, så er du jo også på naboens brannmur/modem.

m.a.o. hvis du har nabo du kan trenge deg på nettet til(hehe) så kan du bruke 2 forskjellige ip adresser.

i tillegg så får de fleste ny ip adresse hver gang utstyret slås av og på.

H

over 18 år siden

H

Ja, det var slik jeg mente det var, og dermed så kan samme person være på to nick og to IP-adr omtrent samtidig.

Men, jeg ser at jeg selv beholder IP i flere dager, ja uker, får ikke ny hver gang.

Hvem

over 18 år siden

Hvem

hehe. Så nå må Aagolf logge seg på naboens nett for å skrive med nicket Eagle. Litt dårlig gjort mot naboen Moderator. Skjønner ikke hvorfor folk ikke krypterer nettverket sitt.

Lurende

over 18 år siden

Lurende

Lurer på om Aagolf er i slekt med en viss Olaf vi slet med her for et par år siden.......

Eagle

over 18 år siden

Eagle

Fantasien har ingen grenser på dette forum. Det enkle er somregel det beste og i dette tilfellet det eneste rette.

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Dette styrker bare min mistanke om at Olaf Roalkvam, Leif Osvold, Aagolf, Eagle, jOnny, Erik__ og Yngve er samme person.

Ja, nemlig.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her