Snappy
Mitt bidrag kommer opp etter hvert på order of Merritt.
Da spør jeg.. Heter du virkelig Aagolf?
Blir vanskelig å finne din plassering dersom det ikke er navne ditt mener jeg.
En ting til.
Jeg er selv fra vestlandet. Jeg bor sikkert ikke langt fra deg når du er i Norge. Rundt 10 min med bil vil jeg annta. Merkelig at du har et så forvrengt bilde av østlendinger.!!
Ser flere her inne som mener at østlendinger er noen fæle mennesker. Hvorfor?
Jeg spiller da golf, jobber, har mange venner som er fra østlandet. Jeg har til og med en fyr fra Bærum som er gift med min søster, og han er helt okay han..
Men så er det mange jeg må streve for å liker også.. Et eksempel kan være enkelte spillere som kommer fra klubber øst på som normalt går med. Bleket halv langt hår og panne bånd (helst rosa eller hvit), en galvin Green bulse som sitter nede på låret, og ikke over rumpa som den skal. Og en halv boks med General under leppa. Eller personer som ved hjelp av litt bokstav lek med navnet sitt kan lage et ord som PEnger som de graverer inn på capsen sin. Disse finnes det desverre noen av. Jeg er av den konservative typen som faktisk må gjøre en innsats for å ikke misslike disse personene. Men når jeg føler det slik av bare å se på personene må hef si at dette er galt. Jeg kan ikke dømme en person ut fra hvordan han går kledd osv.
Desverre er det noen jeg misliker selv etter at jeg har pratet med dem. Disse liker sikkert ikke meg heller. Er ofte en sammenheng her.... Men det er langt fra riktig å si at alle østlendinger er slik på bakgrunn av et ti talls personer. På en P4-Tour turnering vil jeg anta at rundt 80 av dem er fra østlandet. Dvs at det er mange greie mennesker på østlandet også. Se bare på Bjørnstad.. Han er da fra østlandet, og er en kjempe person. Tutta, Orveland (Begynner å like typen etter å ha spilt en del med han, snill som bare det. Kult at han satser) har jeg nok/nok hatt mer vanskeligheter med, men jeg gir dem iallefall litt tid før jeg dømmer dem.