Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvem blir det??

St. Able Ford

over 18 år siden

St. Able Ford

Aftenposten:
"Golfforbundet har jaktet en etterfølger for Jan-Erik Aalbu siden han valgte å gå over til norsk toppfotball og Vålerenga.
De har nå funnet en ny sportssjef som vil bli presentert på en pressekonferanse onsdag klokken 13."
Hvem blir det? Noen som har noen gode tips? Inside-information?

Alter Ego

over 18 år siden

Alter Ego

Håper og tror det blir Aagolf. Han innehar de rette kvalifikasjonene, og er meget jordnær og ydmyk i det han foretar seg. Han blir min soleklare favoritt.

Facit

over 18 år siden

Facit

Gi nå faen i å blande inn denne Aagolf overalt!

Kanskje

over 18 år siden

Kanskje

frode kyvåg?
christian ruud?
lasse kjus?
hallvard flatland?
finn aamodt?
espen shampoo knudsen?

Adolf

over 18 år siden

Adolf

Nei jeg holder en knapp på Aagolf.
Ingen over, ingen ved siden av

705

over 18 år siden

705

Det er nok en fra skiforbundet, igjen. Bygger opp nødvendig kompetanse blandt toppidrettsutøvere og kjenner til alle fasene i det å prestere på høyt internasjonalt nivå. Samtidig har de et støtteapparat og et maskineri som ingen andre idretter kan vise makan til. Men lurer på hvem fra skiforbundet det kan være? Kandidatene er mange, holder ikke kun å ha vært aktiv selv, de egenskapene som kreves som sportssjef går på profesjonell tilrettelegger fra A til Å. Vi får se kl. 1300.

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Jeg holder en knapp på Rocko, han vet hvordan man skal få den i hullet!

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Eller Rune Rudberg, han vet også hvordan det er å få en i hullet :) hahaha

Kubein

over 18 år siden

Kubein

Frode Scheie.

FLOTT

over 18 år siden

FLOTT

Originalt av deg kubein og poste Frode Scheie som kandidat i dag tidlig, når det står overalt på nettet!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her