Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Debattforum

tertit

over 18 år siden

tertit

Har med undring lest de fleste innleggene her på denne siden. Jeg tok teori og grønt kort for et år siden. Da det er mye jeg lurer på både når det gjelder regler og utstyr, finner jeg dette fora på nettet. Men hva leser jeg? Jo, til å begynne med: Mye interessant, men så utvikler alle diskusjoner seg til drittslenging til alle kanter. En stor overraskelse for meg og jeg lurer på hva slags type personer jeg kommer til å treffe på når sesongen starter.

Dilter

over 18 år siden

Dilter

Ja, det er det dessverre ikke noe rart at du lurer på. På denne tiden av året tror jeg du tilskrive noe av drittslengingen frustrasjon over stengte baner. Atmosfæren pleier å bli litt bedre når man kan spille golf og ikke bare 'snakke' om det.

Og på banen er (nesten) alle hyggelige.

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Tror ikke du trenger å bekymre deg FOR mye for hvem du støter på ute på banen. Det er de mest utagerende som er her inne, og også de er mer i harmoni når det grønnes.

Ser man på debatt-programmer på TV og leser alle de idiotiske smsene, og hører de dustete kommentarene som kommer inn der, kan man jo virkelig begynne å lure på hva slags samfunn vi lever i. Det er ikke et representativt utvalg av folket. Det du KAN ta med deg av visdom her inne er: Ikke tro på alt folk skal prøve å lære deg.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

tertit: Du er bare nødt å ta diskusjonsforumer på nettet med en klype salt. Ja det slenges mye dritt, men det er fordi anonymiteten blomstrer, og da fristes mange til å slenge mer med leppa bare fordi nabobikkja tråkka dem på foten nettopp i dag. Er det ikke bare å filtrere vekk det du synes er dumt, og ta til deg det du synes er fornuftig?

tertit

over 18 år siden

tertit

Flucker: Joda, og det har jeg også gjort.Men jeg er fortsatt forundret. Takk for svar til Dilter, Fjosok og Flucker.

Judy

over 18 år siden

Judy

Ta bort 95 prosent av dritten, og behold mesteparten av det fornuftige og de hyggelige, så har du igjen dem du treffer på golfbanen. Og det er bra, for man møter mye folk på banene rundt omkring. Hadde vært trist om man satt igjen med samme inntrykk som etter å lest tråder her inne! Det er her noen få får utløp for sine tåpelige sider, og det skader jo egentlig ikke noe særlig!
(Nei, det er bare å glede seg til golfsesongen, og det sier jeg til tross for at jeg er østlending, spiller på østlandet, og altså treffer flest østlendinger på banen! He he)

Kåre K

over 18 år siden

Kåre K

Så heldig som jeg har vært har jeg møtt flere av folkene her inne som utmerker seg som vanskelige og frekke. Samtlige oppdattes som veldig hyggelige mennesker in the real life.

Skriftlig meningsutveksling i et fora som dette blir fort misforstått og angrepet. Sånn er det bare.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

At østlendinger synes at andre østlendinger er hyggelige er da ikke underlig. Det er jo en nødvendig overlevelsesteknikk :-)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Ikke nok med at Yngve sover på denne strengen. Han går jammen rundt i søvne på de fleste øvrige også. Nå har han gått seg vill i Hakadal. Håper han finner bussen hjem.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

hvor tar du det fra Aagolf?

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Yngve: I Aagolf sitt tilfelle er det kun et spørsmål om medisinering.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Fra dine utrolig mange søvdyssende innlegg rundt omkrig på forumene selvfølgelig. De er ypperlige som sovemedisin for alle golfinterreserte

Yngve

over 18 år siden

Yngve

oi, Aagolf har gått steget videre fra idiot med stigmatiserende meninger og helt opp til proaktiv idiot som nå skal starte personhetsing siden han er tom for argumenter.

artig...

Moderator

over 18 år siden

Moderator

Nei, her stopper vi!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her