Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bjørnstad i Singapore

Golferen

over 21 år siden

Golferen

Etter tre hull er han på par, som holder til ca. 50 plass.

singapore ho-hey

over 21 år siden

singapore ho-hey

han er -1 etter 11......

Proffen

over 21 år siden

Proffen

De offisielle listene viser par etter ni hull. (avbrutt på grunn av tordenvær)
Hvordan vet du at han er -1 etter elleve?

http://scoring.europeantour.com/tourn2004011/htmlscores/players/p_2879.html?version=83

???

over 21 år siden

???

Ja det lurer også jeg på.
oppdaterte siden og det står fortsatt par etter 9

Bruno A.

over 21 år siden

Bruno A.

Back-to-back eagler på andrerunden er jo pent...

Golferen

over 21 år siden

Golferen

Ligger 7 under par idag, med 3 hull igjen på runde 2. Oppe på en sterk 5 plass. Come on, se om du kan "hakke deg inn" på 63.

Curtis Weird

over 21 år siden

Curtis Weird

Nå er'n heit: 6 under etter 15 spilte og 5 plass ... Kanskje vi får se Henrik på Viasat i helga ?

Goleren

over 21 år siden

Goleren

Boogey på siste, men en god 66 runde. 7 plass før runde 3.

Dr Leadtape

over 21 år siden

Dr Leadtape

Kom igjen Bjørnstad, gi oss litt underholdning i helgen......håper det beste for han og norsk golf...

Når det er sagt så slår det meg når jeg sjekker stats. for årets sesong....Har Henrik en sving som det er mulig å vinne turneringer med ? Han har et enormt talent og et enormt nærspill uten tvil. Men hittil i år snitter han kun 261 m på driveren (middelmådig på så harde fairwayer) og oppnår med dette kun 57 % fairwaytreff ! Vi vet at lengden på drives måles på åpne hull der de fleste går med driver. Når han spiller inn fra semiruff/ruff 4 av 10 ganger er det ikke rart han kun oppnår 61 % greentreff, 144 plass på listen. Håper jeg har feil og han har definitivt nærspill til å vinne.

Personlig mener jeg han lar køllen falle for mye i baksvingen og han kommer derfor for mye innside til ballen. Garcia måtte akseptere å ta en jobb med å fjerne/redusere dette fra sin sving, må Henrik gjøre det samme for å bli en vinner ?

H.Bjørnstad

over 21 år siden

H.Bjørnstad

hei! morro å se at dere engasjerer dere i hva som skjer på golf fronten. ville bare svare deg, dr. leadtape på det du sier om svingen min. føler du refererer til min sving som amatør, da jeg helt klart ikke vred opp skuldrene nok og endte opp med at kølla pekte langt venstre. det hadde sine fordeler, siden jeg hadde svingt slik i hele livet og hadde en super feeling med den. men, de siste årene har jeg gjort mye med svingen og begynner å føle at den sitter bedre og bedre i kroppen. skuldrene er 90+ grader, kølla ligger sqare på toppen og grepet er ikke like sterkt som tidligere.
det med drivingen er vel ikke helt korrekt heller. ja, snittet er sikkert 261m., men det skiller 10 meter fra min 80.plass til en 30.plass og det er vel ikke akkurat der det ligger. spiller for øvrig med stålskaft i alle køller og det hjelper vel ikke på lengden.....
uansett, morro at du engasjerer deg:-) lykke til når sesongen begynner i norge!
Hilsen Henrik

Golfentusiast

over 21 år siden

Golfentusiast

Kult at du tok deg tid til å svare på dette forumet, Henrik!

Lykke til i helgen! Siden det ikke er så "mye" prispenger på denne turneringen, så trenger du en høy plassering for å klatre på Ordre of Merit. Tør vi håpe på en Top 10?

To eagles etter hverandre er rått.

Lavida

over 21 år siden

Lavida

Konge av Henrik B. å delta på forumet.
Kjør på i helgen! Lykke til

Andreas F

over 21 år siden

Andreas F

Veldig sterkt Henrik!!
Relatert til DR leadtape har jeg kun sett svingen din på videon fra Drøbak, som jeg antar er mange år siden. (der looper du endel, når du starter nedsvingen). Mitt råd er at du fokuserer på spill/rytme og selvtillit(tenk posistivt, uansett) Med positiv tenking vil du få ut ditt poteniale rundt greenene og dermed kommer resultatene av seg selv. Good luck. Tror et samlet golfnorge krysser fingrene og håper på noen glimt av deg på viasat.

Tenk POSITIVT!!!!!!!

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Kanonrunde Henrik. To eagler på rad er sjelden og må ha vært helt konge. Et par sånne runder til - og det blir topp 10. Kjør !!

Dr Leadtape

over 21 år siden

Dr Leadtape

Tøft at Henrik tok seg tid til å svare, det viser at han er en hyggelig fyr med bakkekontakt. Håper vi får se han på tv i helgen og at han kliner til med kongegolfen han kan levere......

Fredde

over 21 år siden

Fredde

Hvis det er sant som jeg leser at Henrik gikk fjerde runde på 81 så må jeg si at jeg føler med han. Hva skjedde ? Kjempeflyt med 66 og 69 runder også total sprekk og 81. :-( Bedre lykke neste gang....

TAH

over 21 år siden

TAH

Det stemmer at han gikk på 81. Kan ikke skjønne hva som har skjedd. Så at han bla. hadde 2 dbl bogies og 4 over par på et hull....
Lykke til nestegang Henrik! Vet du har noe stort på gang.

Brian Phillips

over 21 år siden

Brian Phillips

Henrik,

Thanks for being involved on this forum.

Even with your last round it the other rounds prove what sort of season you can have. Keep your head and humour up and believe in yourself.

Good luck!!

Brian

Golferen

over 21 år siden

Golferen

Her er det bare å løfte hodet, og se frem til neste turnering. Det er tross alt "bare" golf.

Bare og bare fru Blom

over 21 år siden

Bare og bare fru Blom

Han lever jo tross alt av golfen da, så det er jo ikke bare...man vil jo ikke miste jobben :-)

Golferen

over 21 år siden

Golferen

Så lenge du er frisk (og din familie), så er alt annet bagateller.

Såpass

over 21 år siden

Såpass

OK, hvis du tar det perspektivet så... Men GUD har jo en mening med alt :-) jaaa daaaa

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her