Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

ViasatGolf

undrende

over 18 år siden

undrende

I går ringte jeg viasat og fikk vite at du måtte ha gullpakken for å abonnere på golf, i dag leste jeg flg på viasat sine sider:

Viasat Golf – 100% golf
Se alle de store golfturneringene for 99,- kr i måneden

Viasat har lansert en rendyrket golfkanal, noe som er unikt i norsk TV-historie.

Med Viasat Golf kan golfentusiaster følge verdenseliten i de store turneringene på Europatouren, USA-touren og Ryder Cup 2008. Som vanlig er det Hallvard Flatland, Ole-Petter Westereng og Thomas Nielsen som guider deg gjennom turneringene. Totalt kommer Viasat Golf til å sende nærmere 100 turneringer i året!

I tillegg ser du Golfmagasinet, med det beste fra ukens turneringer, og dessuten dypp i arkivet fra golfverdenen. Liker du golf finnes det bare et sted – Viasat Golf.

Alle som abonnerer på Viasat Gull, Sølv eller Start kan tegne abonnement på Viasat Golf til kun 99,- kroner i måneden. Innledende abonnementsperiode er minimum 3 mnd. Total minstepris kr. 297,-

Logg inn på min side og fyll ut bestillingsskjemaet, eller bestill på 815 22 055.

Med dette i minnet ringte jeg igjen i dag og ble da opplyst at de hadde fått beskjed om at det kun gjaldt gullpakken hvis du ville ha golf.....

uansett hva jeg argumenteret med var svaret det samme......du må ha gullpakken !!!!
har andre enn meg fått slikt svar ?

Titleist

over 18 år siden

Titleist

Det der er ren svindel og de bør anmeldes for det. Det er falsk reklame å si at alle kan få det og forlange noe annet da man vil bestille.

happy hooker

over 18 år siden

happy hooker

jeg også har abonnert på golfkanalen denne uken....grunnen til at jeg gjorde det var at de sa i hele forrige helg på sendingene at dette var siste turnering de viste på Sportn.....

men akkurat nå sitter jeg faktisk og kan se Honda Classic på Sportn ??????

.

over 18 år siden

.

Jeg tror de har fått mange "tilbakemeldinger" på akkurat det der!

Det sto noen på Fornebu, og skulle prakke på meg den golf-pakken! Jeg sa akkurat det jeg mente, at det der var svindel. Jeg har kjøpt gullpakken, kun for å få alle "golfkanalene", for det var det de reklamerte med. Så etter to måneder, så kutter de all golf, og jeg må betale IGJEN for å se golf... Selgeren der ute var faktisk enig med meg... ;)

Mulig flere har sagt ifra, og at de har utsatt golf-flyttingen, eller så var det ikke noe annet å vise denne dagen!?!

Truls

over 18 år siden

Truls

Hvor mye koster det egentlig da, om man vil abonnere på golfkanalen og man IKKE har Viasat fra før? Har selv kun Canal Digital på parabol (med 2 hoder).

FAEN!!!!

over 18 år siden

FAEN!!!!

ViaSatGolf må DØ!!!!

Dette er reklame og må fjernes fra forumet!!!!!

ViaSat må dø...

over 18 år siden

ViaSat må dø...

Det er ikke så lurt å flytte all golfen til egen kanal, dersom den nye kanalen bare har 100 seere. Det blir litt lite reklameinntekter av sånt....

Så, vil en ha golf på SportN - er det bare å la ViaSat Golf dø, så ordner det seg fort....

FAEN!

over 18 år siden

FAEN!

Å påstå du kan se ALLE de store golfturneringene er BULLSHIT -

du kan ikke se en eneste MAJOR....

Her bør forbrukerombudet rasle med sablene!!!

...

over 18 år siden

...

Moderator er bedt om å fjerne innlegget til Undrende (det er direkte reklame - og direkte VILLEDENDE reklame).

Tenk at ViaSat kan synke så lavt!!!!

Hæh

over 18 år siden

Hæh

Jeg forstå det ikke som reklame! "Undrende" mener jo at det som står på hjemmesidene til Viasat er missvisende! Poenget er vel at man MÅ ha gullpakken (med alt rasket som følger med den) for i det hele tatt få se golf!

På sidene til Viasta står det jo:
"Alle som abonnerer på Viasat Gull, Sølv eller Start kan tegne abonnement på Viasat Golf til kun 99,- kroner i måneden."
Men når han ringte fikk han beskjed om at han MÅTTE ha gullpakken.

Hvis trådstarter har som formål å reklamere for golkanalen, er det antageligvis den dårligste reklamene jeg har sett!

...

over 18 år siden

...

Jeg hater tydeligvis ViaSat så høyt at jeg ikke klarer å lese tydelig.

Beklager, Undrende!

...

ErSa

over 18 år siden

ErSa

Som mange andre har jeg Viasat Gull for golfen sin skyld. Aksepterer ikke å måtte betale ekstra for golf så jeg har nå sagt opp hele Viasat abonnementet. Finner meg ikke i å bli behandlet sånn av en leverandør.

Truls

over 18 år siden

Truls

Dette betyr at jeg, som abonnent hos Canal Digital, og har de kanalene jeg trenger, faktisk må betale Kr. 4.625,- første året for å få tilgang til denne ene kanalen! No way!!!

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Er så lei av Viasat at jeg dropper hele tv'en... Skal bare se ferdig ski-vm først, så er det nok grønne greener?
God helg!

bobo

over 18 år siden

bobo

Er det lovlig å endre på denne måten? Frister ikke å kjøpe dette produktet akkurat....Bør ikke noen fra Viasat komme på banen og klargjøre hva de mener om saken....

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Sportssjef Stian Aune Kleppo i Viasat. Din fotballfanatiker!
OK- Vi er golffanatikere.

Dette er krig! kan du ikke ta med gotballen til Viasat Fotball i stedet? Og la det andre være i en annen kanal?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her